Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør vi galt

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Jan 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Sidder og kigger vores adwords og analytics igennem og kunne virkelig godt bruge et input eller to.

Kan simpelthen ikke finde årsagen til at så få handler

Vi har 11.000 besøg pr. md. En afvisningsprocent på 4,91 og et gennemsnit på 19.81 sidevisninger og et ophold på 9 minutter - Kun 2% af disse besøg fører til handler. Vores adwords budget er pt. 6000 pr. md fordelt på ca. 10 anoncer.

Nogen bud? - nogen adwords-genier? - noget jeg overser?

Mvh

Sanne

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sanne

Jeg vil klart råde jer til at søge sparring sammen med et bureau der har forstand på opbyningen af adwords og hvordan i opnår fest relevante klik pr krone.

En ting er at få kliks, det er ikke det svære, det sværeste er at få kliks fra potentielle kunder.

Så sæt gerne nogle penge af til et kompetent bureau til at hjælpe med at finde de rigtige søgeord og opsætning til jer.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sanne

Der kan være 1000 forskellige grunde til, at du oplever det, du gør.

Med stor sansynlighed er der mange årsager, der hver især leverer sit større eller mindre bidrag til de få handler.

At svare dig på så bredt et spørgsmål uden at se tingene er desværre lige som at skyde i blinde - og det er meget lidt effektivt.

For øvrigt er 2% helt normalt inden folk for optimeret deres online markedsføring Wink

Venlig hilsen,

Christian

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv og giv os en www adresse. Så er det nemmerer og se (hvis altså du vil det)

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Ja, jeg synes jo også det krævede lidt blind skud, men jeg tog et - og slettede post dk som std. valg. Derved er porto omk. angivet til kr. 0 indtil kunden selv vælger forsendelses løsning. Om det er tilfældigt, heldigt eller en del af løsningen er jo ikke til at sige, men antallet af ordre er fordoblet på det ene døgn jeg har til ref. lige nu.

Siden er www.bobleby.dk - undskyld jeg ikke skrev det, det er jo i mit avatar, så jeg tænkte ikke over det ;o)

Tak for svar og kom endelig med flere

Mvh

Sanne

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil mene at i skulle evt. komme med en masse gode salgstaler.

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Noget du vil uddybe så en klemmesamler kan følge med? Smile

Fra Randers
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 117
Fra  webnoerd.dk WEBNØRDERNE Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sanne

Nu har jeg set jeres shop vokse og jeg vil starte med at rose jer for et interessent og spændende design, det er virkelig kommet til at se godt ud.

Ting som du med fordel kan arbejde på for at øge omsætningen:
- Søge ord osv på side, sørg for at det er nemt at anvende jeres søgening. Nu kan jeg genkende din shop udbyder og ved at de har planlagt en update på det, skulle komme engang efter påske. Ved dog ikke præcist hvornår.
- Det er vigtigt for kunder at de på få kliks kan komme frem til det de søger og at det samtidig er let overskueligt.
- Sørg for at betaling og forsendelses gebyr er vist i kurven, ha valgt en standard (som du også selv er inde på) forsendelse/betalings metode.
- Jeg ved at DD også arbejder på opsalg/mersalg fra "vis kurv" det kan nok betale sig at se på det når det kommer.
- Ved ikke om i allerede gør det men måske nyheds mails var en mådee at få kunder tilbage på.
- En feedback kasse så kunder kan komme med hurtig kritik.
- Gør det hurtigt og let at udfylde personlige oplysninger (her kan javascript virkelig hjælpe meget), ved ikke om i har det men måske en krak/de gule sider integration kan hjælpe. Det skal være en mulighed (ikke påkrævet) at logge ind som tidligere kunde.
- Relaterede varer med henblik på mersalg.

Det var lige en gang spredhagl fra hoften håber at det kan bruges. Hvis du vil have flere gode idéer så sakl du være velkommen til at sende mig en mail/privat meddelse.

mvh
René Reinholdt

www.Splash-IT.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Sanne

Der kan være utrolig mange grunde til hvorfor det ikke lige skaber mere salg. Jeg håber du har styr på hvordan du sporer din salg og hvordan du effektivisere dine søgeord. Jeg har skrevet et indlæg om dette: Hvordan sporer jeg mine salg

Det vigtigt du ikke bruger penge på søgeord som ikke skaber et salg. Så hellere bruge en masse penge på de søgeord der rent faktisk skabet et salg og overskud! Da jeg ikke ved om du sælger dyre eller billige produkter, kan jeg ikke rigtig sige mere. Giv et link til siden og så kan vi få en bedre fornemmelse af situationen.

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for de mange svar!

Jeg ved ikke om vores udbyder Dandomain har nogen opdateringer på banen som kan hjælpe - jeg synes faktisk de er lidt tunge at danse med når det kommer til nye funktioner. En feed-back funktion har vi eftersøgt siden vi startede op og en løsning er endnu ikke fundet. Søgefunktionen har vi forsøgt at forbedre mange mange gange og også eftersøgt opdateringer på - heller ikke med held og sådan kunne jeg blive ved ;o)

www.bobleby.dk har været aktiv siden 1. juni sidste år, så den er jo stadig ret spæd - et hvert af jeres tip bliver kærligt modtaget, tusind tak!

Mvh

Sanne

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)