Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige (men god) T-Shirts søges (helst sjælland)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa !

Er i gang med at opstarte en mindre virksomhed med tryk på T-shirts, sportstøj mv.

I den forbindelse er jeg på jagt efter nogen der kan leverer T-shirts i en rimelig kvalitet til en billig penge og UDEN at Postdanmark skal ødelægge prisen totalt.

Jeg har tidl. købt igennem Jy-tex.dk - Og er egenligt tilfreds med både priser og kvaliteter her, men Postdanmark ødelægger fornøjelsen totalt. For det første tillægges 130,- (+ moms) i forsendelse, og for det andet går der oftes "ged" i leveringen. Enten bliver posten flere dage forsinket, og sidst gik min vare retur uden at have været anmeldt her. Alt imens jeg (og mine kunder) venter utålmodigt forgæves.

Derfor går mit spørgsmål på: Kender nogen steder på sjælland (gerne syd for København, da jeg kommer fra Køge), hvor man evt. selv kan afhente, og hvor pris/kvalitet er ligeså god (eller måske endda bedre) som hos Jy-tex.dk ??

I så fald hører jeg MEGET gerne fra Jer, da Postdanmark ellers ødelægger fornøjelsen totalt ved at drive business med både deres priser og svigtende service.

Håber at høre fra Jer ....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:08

På Sjælland hmm

Jeg mener at Brdr. Høyer har t-shirts selvom det mest er arbejdstøj de gør sig i, eller ville jeg måske smutte til Jylland og snakke med Tranemo, de har rigtig mange ting og er også begyndt at gøre sig i gaveartikler hvis man er til det

Et andet sted er Copenhagen workweaer i Stenløse. De kan måske skaffe noget tøj hjem til dig til en god pris. Hvis du køber "nok" tror jeg godt de vil lave en god pris til dig

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 563
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 16:00

Ikke så langt fra dig ligger GTS, Greve Transfer System og Broderi, som kun arbejder som underleverandør (så vidt jeg ved) Jeg er sikkker på de kan hjælpe dig.

http://www.gtsbroderi.dk/

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:06

GTS er et godt firma, MEN! hehe (Det skal jeg sige) Deres udbryder GTS Broderi ligger "sørme" også i Stenløse og ejeren er den samme som Copenhagen workwear.

Men prøv da Bjarne(Gts tryk) i Greve. Han er en fin fyr, men hvis han ikke kan så prøv Stenløse.

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 17:09

Hvor mange t-shirts skal du have, hvis 130 kroner vælter budgettet?

Prøv at ring til www.rexholm.dk og hør om ikke de kan hjælpe dig. Tag chancen :-)

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Køge
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 00:16

Mattias Skovhøj:

Hvor mange t-shirts skal du have, hvis 130 kroner vælter budgettet?

Prøv at ring til www.rexholm.dk og hør om ikke de kan hjælpe dig. Tag chancen :-)

Okay - Ked af at jeg åbenbart blev misforstået i mit indlæg.

130 kroner + moms vælter ikke mit budget, men jeg syntes at det er dyrt og ofte bliver levering forsinket eller kommer slet ikke frem.

Derfor søger jeg mere lokale alternativer, men indtil nu har jeg ingen fundet :-(

Vil dog undersøge flere af de foreslået alternativer.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 09:21

Hej Alex

Jeg er engros-forhandler på disse produkter www.promodoro.de Det er ikke lokalt, men det er meget stabilt. Varerne kommer 48-72 timer efter bestilling. Varerne bliver sendt med UPS direkte fra Tyskland. Og fragten, ja det er ikke dyrere og sende pakker fra Dûsseldorff end fra Greve, hvis producenten er stor nok til og have en god aftale med UPS.

Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 65
Fra  Dan Supplies Skrevet kl. 22:38

Hej Alex !

Hvis du mangler t-shirts/ printmedier til dye sublimation´s tryk kan vi hjælpe dig. Klik forbi www.dansupplies.dk eller ring på tlf. 87416595 for nærmere info..

Mvh.

Michael Carøe

Dan Supplies

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)