Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger forhandlere af messesystemer! (Roll-ups, X-bannere, brochureholdere, messevægge etc.)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har fået en aftale med europæisk firma som laver roll-ups, bannere etc. til messer og søger
derfor efter reklamebureauer, trykkerier med flere som kunne være interesseret i at tilbyde deres kunde sådanne produkter til yderest konkurencedygtige priser!.

Næsten alt bliver trykt på lækre bannere på over 400gsm og er selvfølgelig brandtestede.

skriv til mig på: Janus@lindau.dk hvis du er interesseret.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for den interesse der har været indtil nu, men jeg mangler stadig nogle forhandlere :)

Du behøver ikke have et lager af systemerne eller adgang til stort format printere - vi klarer det hele for jer.
Derudover har vi gode avancer på alle vores systemer til vores forhandlere! - og priserne er i stor stil konkurrencedygtige!

Rollen som forhandler er:

1)
Finde kunde - disse kan evt. være dine nuværende kunder som i allerede laver opgaver for.

2)
I råder kunden om det bedste valg med hensyn til system - vi har lavet materiale parat til dette og vi får også trykt en brochure med info om systemerne.

3)
I laver grafikken til kunden og sender den trykklare fil til os + adressen produkterne skal sendes til.
Vi producerer bannerne, monterer dem på systemer og sender det hele til den aftalte adresse, oftest inden for 5-7 arbejdsdage.
Afsender adressen er en anonym adresse.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)