Kære Amino’er
Jeg søger en telefonsælger til at afprøve en et koncept indenfor IT sikkerhed. Der er et relativt simpelt ”produkt”, som ikke kræver stor indsigt i IT sikkerhed generelt, og derfor i de fleste tilfælde kan sælges over telefonen. Kun ved store ordrer er der behov for et møde for at aftale pris. Indsigt i IT sikkerhed er en fordel, da kommunikationen skal ske med IT chefer eller IT ansvarlige, men det er ikke et krav. I første omgang tænker jeg en test på et f.eks. 2 dage eller 4 halve dage, og hvis vi er succesfulde, så fortsætter vi. Der er også mulighed for andet arbejde og medejerskab, hvis vi i samarbejde kan få sparket gang i projektet. Jeg kan levere et excel-ark med telefonnumre mv. på virksomheder af forskellig størrelse og i forskellige brancher, så der er mulighed for at prøve sig frem. Jeg er interesseret i at høre (kun Private beskeder) fra firmaer eller enkeltpersoner, der kunne være interesseret i opgaven. Skriv et par linjer om dig selv eller dit firma og din pris for ca. 2 dages arbejde. Provision kan sagtens være en del af arbejdet. På forhånd tak, Mvh. Tue
Ps. Jeg er bosiddende i København. |
Telefonsælger søges til test af koncept indenfor IT sikkerhed
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)