Lille nystartet sommerbutik i Gudhjem på Bornholm, søger små spøjse ting som kan købes i større partier. Særligt inden for tøj, smykker, fødevarer, merchandise, m.v. Alle inputs er naturligvis velkomne.
Jeg har et spøjst sæt, hvor der ligger en glas beholder og en glas pen - samt en lille dåse med blæk.
Glas beholderen er formet som dyr som f.eks. kanin, kat, skildpadde mv, og glas pennen er udført således at den ikke drypper. Pris for sådan et sæt er 20kr ex moms AB Lager, en unik lille gave og tage med hjem fra Bornholm, som jo er lidt kendt for deres glasproduktion.
Jeg ved ikke helt om det passer til dit koncept, men på www.topkop.com - kan du se et helt nyt og unikt produkt til anhængertrækket - Og så har vi pt kun en enkelt forhandler på Bornholm...
Jeg kan tilbyde dig håndmalede stearinlys, med det billede og tekst som du ønsker. lysene kan fåes i flere udformninger og størrelser. hvis du har et billede af en attraktion på bornholm, så bliver det malet på lysene ud fra billedet.
derudover har jeg strand håndklæder med dyremotiver, biler, prinsesser mv. som er en god turist vare til fornuftige priser.
Vi har bl.a. de sødeste armbånd og halskæder til børn, med mariehøns i glas. Smykkerne er til en god pris og har vores navnestempel i, det betyder at smykkerne er uden nikkel
Send en mail til info@bynoer.dk og vi mailer gerne billeder samt priser