Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

STEREO:TYPE

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Helsinge
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle aminoer :D

Jeg har gået med en lille drøm i maven i et stykke tid, og nu har jeg så valgt at udleve den...

Jeg er 16 år, og har noget erfaring inden for lys og lyd, og derfor er jeg i gang med at starte et "firma" der laver mobildiskotek, koncerter o.l.
Når jeg skriver firma i gåseøjne er det fordi at jeg ikke vil momsregistere mig, da jeg kun ser det som en udgift.

Jeg har derfor lavet en hjemmeside stereo-type.dk og ville lige høre hvad i sådan syntes generalt om det hele, med idé hjemmeside, råd osv.

Mange hilsner

Frederik

Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 22:17

Hej,

Thumbs up herfra! Jeg fik et positivt indtryk ved at besøge siden. 

Fin side og koncept - det skal nok lykkedes.

/JJ 

Man er aldrig bedre end sin sidste præstation!

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 22:32

Hej frederik!...

Super fin side du ahr fået alvet der! og konceptet virker fornuftigt:)

Men hvorfor vil du ikke momsregistrere dig? og vigtigst af alt hvorfor ser du det som en udgift?

Umiddelbart ville jeg gøre det stik modsatte, da jeg sagtens tror at du kan få en pænt overskud i kassen! og ikke mindst fordi du får muligheder for at trække moms fra div. udgifter du nu måtte have :)

Så mit råd er at du bliver moms registreret og det kan kun gå for langsomt :) det er slet ik så uoverskueligt som det umiddelbart kan virke;)

Smid en PM hvis du har lyst til lidt hjælp til hvordan du får startet det hele op som rigtigt virksomhed :) Så kan vi godt lige tage en snak over msn eller lign. hvis du er interesseret :)

DH Thomas :)

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 22:33

Du skal lige være opmærksom på at kunstnere, musikere m.v. ikke kan momsregistreres hvorimod booking- og koncertvirksomhed skal momsregistreres hvis omsætningen overstiger 50.000 kr. årligt. 

Samtidig tror jeg man skal passe på med at "overdrive. Du/I taler om professionelle eventløsninger men du er 16 år - og det er resten af crew'et formentlig også, I har ingen referencer og jeres pris for "konfirmationsløsningen" tilsiger jo også at I er nystartede.  Det er såmænd ikke for at være negativ men blot udtryk for at jeg mener man kun skal skrive noget man kan stå inde for, og jeg har set alt for mange unge i den branche som kommer ud med et forvokset stueanlæg og tror de er verdensmestre.    

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Fra Helsinge
Tilmeldt 31. Mar 09
Skrevet kl. 23:01

Tak for det :D..

Ang. moms, så er jeg kun 16, og der ligger problemer lidt, men ville da være fedt at snakke lidt om det. Sender din min msn i morgen :D

Fra Helsinge
Tilmeldt 31. Mar 09
Skrevet kl. 11:36

Min MSN er sleepwalkerf@hotmail.com og min email er fk@stereo-type.dk :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 22:00

Super!... jeg tilføjer dig lige nu her, så må vi lige tage en lille iværksætter snak ;)

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Helsinge
Tilmeldt 31. Mar 09
Skrevet kl. 22:58

Lækkert :D

Fra Helsinge
Tilmeldt 31. Mar 09
Skrevet kl. 01:13

Hov Bent, jeg ved ikke lige hvorfor jeg har overset dit indlæg... Jeg er nået videre siden sidst jeg skrev indlæget og er meget vel opmærksom på det du skriver...

Og jeg mener at du bestæmt har en god pointe :D

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 10:05

Din hjemmeside virker ikke.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)