Tillkke med seo resultatet :) |
Stort tillykke med resultatet! Det er fandme flot gået!
Stort tillykke med resultatet! Det er fandme flot gået! |
Fantastisk at være nr. 1 - tillykke |
Maibritt Isberg Andersen
Hej Rasmus Jeg synes også det er rigtig rigtig flot! Tillykke med det Hvor ville det bare være fedt hvis du ville fortælle lidt om de konkrete tiltag / ændringer / forbedringer du har lavet for at komme op af rangstigen hos Google, så vi andre også kan lære lidt Hilsen Morten |
Stort tillykke, har du udelukkende fulgt tråde ? eller har du os læst "bliv nr. 1 på google" . Syntes sq os det er i orden at prale lidt når du ligger nr 1 =) |
Stort tillykke :-) |
Tak for det. Men det er egentlig ikke mig, I skal sige tillykke til. Sig i stedet tillykke til amino og til det netværk af personer, som tager sig tid til at hjælpe hinanden. Jeg vil gerne dele ud af råd (som du spørger til Morten), men jeg er på ingen måde ekspert i SEO, så det vil jeg være lidt forsigtig med. Hør i stedet på de eksperter, der skriver herinde. Det er udelukkende de råd, som de har givet, som jeg har brugt. Har ikke læst andet end tråde på amino og ting, der er blevet linket til fra disse tråde. |
Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv
Hvorfor egentlig? Vil det forbedre chancerne for bedre rangering på Google? Eller give flere kunder i butikken? Som hjemmesideleverandør forstår jeg dit indlæg, men set i forhold til en webshop-ejer tror jeg ikke valid html ligger øverst på ønskelisten. :) Til Rasmus: Super flot præstation! Mvh. Jeppe |
Godt gået Rasmus Det er en fed følelse ikk? |
Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk
Har du så oplevet mere salg? Kan se på Google Adwords tool at der er omkring 8100 søgninger om måneden! :-) |
Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!