Hej, Info: Sitet har en side for dels hvert skiresort og dels hver park i disse resorts som giver info om vejr, ratings, viser photos mv. Problem: Det skal nævnes at der er flere betegnelser for snowparks, der også kaldes terrain parks og fun parks, hvilket måske besværliggør det hele lidt, da folk dermed søger på forskellige keywords. Spørgsmål: Andre gode bud på optimering af dette? |
Hej Feodor
1) Du kan bruge dette værktøj til at se hvad folk søger på: https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal
2) Hvis du går indpå www.google.com/ncr får du søgeresultater som de ser ud fra USA. Her ligger du på en pæn 21'ende plads på "snowpark".
Ellers ville jeg nok i første omgang koncentrere mig om "snowpark" "snow park" og "snowparks" (istedet for fun park osv) som søgeord, du kan altid udvide med de andre ord senere. Du bør helt bestemt have resort med i titlerne. Hvis jeg var dig ville jeg have det som delmål som minimum at have en side 1 placering når folk søger på parknavne som fx "snowpark nz".
Titler som denne er ikke så tossede, de har alle de vigtige ord med.
ABSOLUTPARK Snowpark am Shuttleberg Flachauwinkl Kleinarl Salzburg
Du bør både sørge for at titler m.m. er optimeret OG skaffe links fra de enkelte parker.
Mvh Jesper Jørgensen