Jeg er blevet officiel dansk forhandler af den type cover der hedder invisibleSHIELD, som er et cover der beskytter dit elektronik mod ridser og skræmmer. Coveret bliver brugt meget på mobiltelefoner og smartphones, da det som regel er disse, der har det største potentiale for at få ridser af nøgler, mønter eller hvad der nu kan ligge i lommerne sammen med telefonen Primært har jeg covers på lager til iPhone 3G og HTC Touch/Diamond, men jeg kan få cover til stort set alle typer af mobiltelefoner, ipod, digitalkamera, gps osv. invisibleSHIELD tilbyder livstidsgaranti på deres covers, og det er så holdbart, at det bliver brugt på klingerne på militærhelikoptere. Coveret er 0,2 m.m tykt, så det hæmmer ikke for at bruge sin touchphone. Jeg er ved at få udarbejdet en webshop der hedder iSHIELD.dk, men da den ikke er færdig endnu, har i her muligheden for at få en smagsprøve på produkterne. Et cover der dækker hele telefonen (front + bagside) sælger jeg for 169,- inkl. fragt. Du kan se hvordan coveret fungerer her: http://www.youtube.com/watch?v=bJH3xZ5ZDwE Så hvis du gerne vil beskytte dit udstyr mod ridser og skræmmer, så kontakt mig nu! Mail: andreas@ishield.dk Produkterne kan også afhentes i Valby.
|
Beskyt det du holder af
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)