Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Måske din gyldne mellemvej?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Sideløbende med min virksomhed har jeg et deltidsarbejde. Det en stor fordel for mig at jeg kan lade arbejdet ligge når jeg har "fri", derved kan jeg  koncentrer mig om min virksomhed.

Samtidig med at jeg arbejder planlægger jeg de projekter jeg har gang i - det arbejde jeg udfører ikke kræver den store hjerne aktivitet  På denne måde får jeg gennemtænkt projekterne før jeg går i gang og dette sparer i sidste ende tid.  At jeg så samtidig udfører et stykke manuelt arbejde og får løn for det er en ekstra gevinst.

At have et arbejde på deltid ved siden af giver mig også en anden ro, det er sikkert at regningerne kan betales og jeg ligger ikke samme pres på mig selv (noget jeg tror de fleste iværksættere kender til?).  Det står mig mere frit at vælge til og fra i opgaver og hvis jeg har brug for mere tid til en større opgave har jeg 5 ugers betalt ferie til rådighed :-) På denne måde har jeg min selvstændighed og alle fordelene ved at et lønarbejde.

Foretrækker i at sætte alt ind på jeres virksomhed - hvorfor, hvilke fordele og ulemper mener i dette har og hvordan undgår i at stresse jer selv? ...og er der andre af jer aminoer der som mig har valgt at være en del af begge verdener?

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Switch

Jeg startede selv op som selvstændig på deltid, men fandt dog hurtigt ud af at det faste job stod i vejen

fordelen ved et liv som selvstændig er at man selv disponerer sin tid, ulempen kan være at lønnen ikke er fast, læg mærke til at jeg skrev "kan" være, da det i travle tider ikke er sikkert at du bliver betalt med fuld valuta i et lønnet job.

Som selvstændig kan du nok ikke undgå at stresse dig selv, men positiv stress er jo også sundt

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)