Jeg er ikke klar over, om I er bekendt med det - men jeg har lige idag, til min store glæde, fundet ud af, at der rent faktisk er rabat på 50% til søsterregnskaber i e-conomic. Dvs, alle regnskaber udover det første, får man 50% rabat på. Apropos alle vores debatter om priser på e-conomic ctr. SummaSummarum og andre bogføringsprogrammer. Nu kan jeg snart ikke få øje på flere fordele på SS, i forhold til e-conomic, snarere tværtimod |
SusanneK.nu:Jeg er ikke klar over, om I er bekendt med det - men jeg har lige idag, til min store glæde, fundet ud af, at der rent faktisk er rabat på 50% til søsterregnskaber i e-conomic. Dvs, alle regnskaber udover det første, får man 50% rabat på. Apropos alle vores debatter om priser på e-conomic ctr. SummaSummarum og andre bogføringsprogrammer. Nu kan jeg snart ikke få øje på flere fordele på SS, i forhold til e-conomic, snarere tværtimod
Hej SusanneK.
Flere regnskaber koster ikke e-conomic noget, så jeg kan ikke se hvorfor en bruger ikke skal have lov at have så mange regnskaber som man nu engang har lyst til (pr. bruger).
Jeg kan ikke se at dette skulle være en fordel sammenlignet med SS hvor du kan oprette alle de regnskaber du vil uden at skulle betale ekstra. Jeg har dog lidt svært ved at gennemskue om det er dét du siger.
VH Jørgen Olsen