Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere regnskaber i e-conomic med rabat

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke klar over, om I er bekendt med det - men jeg har lige idag, til min store glæde, fundet ud af, at der rent faktisk er rabat på 50% til søsterregnskaber i e-conomic. Dvs, alle regnskaber udover det første, får man 50% rabat på. Apropos alle vores debatter om priser på e-conomic ctr. SummaSummarum og andre bogføringsprogrammer. Nu kan jeg snart ikke få øje på flere fordele på SS, i forhold til e-conomic, snarere tværtimod  Big Smile

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 12:59

SusanneK.nu:

Jeg er ikke klar over, om I er bekendt med det - men jeg har lige idag, til min store glæde, fundet ud af, at der rent faktisk er rabat på 50% til søsterregnskaber i e-conomic. Dvs, alle regnskaber udover det første, får man 50% rabat på. Apropos alle vores debatter om priser på e-conomic ctr. SummaSummarum og andre bogføringsprogrammer. Nu kan jeg snart ikke få øje på flere fordele på SS, i forhold til e-conomic, snarere tværtimod  Big Smile

Hej SusanneK.

Flere regnskaber koster ikke e-conomic noget, så jeg kan ikke se hvorfor en bruger ikke skal have lov at have så mange regnskaber som man nu engang har lyst til (pr. bruger).

Jeg kan ikke se at dette skulle være en fordel sammenlignet med SS hvor du kan oprette alle de regnskaber du vil uden at skulle betale ekstra. Jeg har dog lidt svært ved at gennemskue om det er dét du siger.

VH Jørgen Olsen

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 21:58

Hejsa Jørgen

Jeg er ikke helt enig med dig i, at flere regnskaber ikke koster e-conomic noget - det koster serverplads. Hvert regnskab tager space, og bogføring tager space. I Summa har du regnskabet på din egen maskine, og kan bruge så meget plads du har lyst til. Så kan man så begynde at diskutere, hvor meget plads et regnskab tager, det er dog lidt uvæsentligt i forhold til tråden :)

Hvad jeg mener med fordel er i forhold til hvad vi tidligere har talt om flere gange. At e-conomic koster penge for hvert regnskab, og i SS kan du oprette så mange regnskaber du vil på samme licens (dog kun 1 bruger pr. licens). Så er det da en fordel, at der faktisk ER rabat på 2., 3., etc. regnskab. Det er da værd at tage med i betragtning i sine overvejelser :) Udover alle de andre fordele naturligvis Stick out tongue

Mh Susanne

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)