Hej Aminoer Jeg står og skal vælge uddannelse efter sommerferien, efter at jeg afsluttede HTX sidste sommer. Jeg er brændt helt varm på, at blive iværksætter, og har starter med en lille hjemmeside dette år. Jeg har dog måtte erkende, at min kompetencer indenfor iværksætteri selvfølgelig ikke er dækkende på nogen måde. Så jeg vil gerne finde en god uddannelse, som gør mig kvalificeret og klar til at være iværksætter. Hvad er jeres erfaringer mht. uddannelse? Nogen der har en uddannelse, der er værd at gøre opmærksom på? Dbh. Mathias Fisker |
Hej Mathias
Jeg selv har taget HHX, herefter hoppede jeg på HA. erhvervsøkonomi som jeg blev færdig med i sommers. HAen er en grunduddannelse indenfor forretningsverden, hvor du få kendskab til de forskellige begreber og teorier. Jeg studere pt. International Virksomheds Økonomi hvor man også får nogle af grundbegreberne på plads, bare med fokus på det internationale marked. Det møg spændende og har givet mig en super bund til at være selvstændig. Så det bare med at klø på, hvis altså du ikke dropper skolen og bliver iværksættere med det samme Det er der jo lidt forskellige holdninger til