Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

iPhone 16 GB sort

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 02:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er faldet over en deal med iPhones 16 GB 3G i sort

Dog er jeg usikker på om prisen er ok.

Jeg ved at Unotel sælger disse uden abonnement til 5.499,- kroner

Den pris kan jeg naturligvis slå, ellers var der jo ingen ide med dette indlæg, men hvad er en ok pris for disse smarte telefoner? Naturligvis vil køber give så lidt som muligt, men der er jo en smerte grænse, jeg vil godt give garanti for din indkøbs pris, vil ligger godt under den nævnte udsalgspris, men hvad er en iPhone 16 Gb sort værd i indkøb for dig?

Prisen skal være plus moms og fragt.

Kom med jeres bud evt. i PM.

Venligst

René Buch

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 08:26

For mig vil den højest være kr. 2.500-3.000 værd, der kommer jo sandsynligvis en ny version til juni.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 09:02

De plejer at blive solgt på mobildebat.dk for 3.000-4.000. Men der er jo tale om brugte (eller også nye uden binding nogle gange).

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 10:44

Tak for jeres svar.

Der er jo naturligvis tale om helt nye telefoner, med overholdelse af danske regler for garanti og deslige.

De er ikke sim-låste og efter opladning er de klar til brug, leveringstiden vil ligge på 14 til 18 dage.

Det vil altid være sidst nye model.

Fragt vil komme til at ligge på 55 - 95 kroner pr. stk.

Venligst

René Buch

Fra Vester Hornum
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 18:12

Øhh kom der en "rigtig" pris på bordet her?. Eller er det bare mig der ikke lige fangede det?

Med venlig hilsen / Best Regards 

Jimmy Rabøl Jørgensen.

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 19:55

Hej Jimmy

Om den rette pris er ramt endnu ved jeg ikke, for der er jo bud fra 2.500 kr til 4.000 kr plus moms, så det er svært at sige om dette er indenfor brugbare rammer, da det er lidt som at skyde med sprede hagl. I mine tanker var det jo meget let at få noget at vide om, da jeg jo kender indkøbsprisen = smertegrænsen.

Fragt lander på 75 kroner pr. stk. da jeg har valgt at benytte Post Danmark på grund af de kommer rundt i hele landet, også der hvor der er langt mellem boligerne.

Venligst

René Buch

Fra Køge
Tilmeldt 9. Mar 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 20:05

Jeg vil lige vide om den er brugt el. ny???hvis den er brugt  så hold dig væk fra den, selv om du for den til ingen penge.Du vil aldrig kunne finde ud af om den har været ud for vandskade eller noget andet...

Ny skal du ikke gi mere end 2500kr, der kommer den nye version til sommer heller vent på den nye.

Nino

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 22:19

Hej Nino

Det er helt nye telefoner.

Hvis du kan købe dem ind til 2.500,- som fabriks nye, så fortæl mig lige hvor du kan gøre det.

Venligst

René Buch

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 08:20

Hej igen

Hvad med om du tager en for (Amino) holdet, og smider dem over disken til indkøbspris + fragt + er par hundrede i kommision så skal du nok få et par kunder her igennem :):

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 00:23

Det er jo lige det jeg forsøger på at finde en passende lav pris for Amino folket, tilbud og god service går jo også min vej og derfor forsøger jeg at finde den rette Amino pris, jo flere bud på en god pris uden at være til grin for det, jo letter har jeg ved at skære ind til benet for den bedste amino pris, dog forventer jeg ikke mange bestillinger før den nye model iPhone 4G dukker op.

Venligst

René Buch

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)