Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tysk EC kort betaling på dansk webshop.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Lunderskov
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at sætte min webshop op, den skal køre på dansk og tysk (da jeg har agenturet på produkterne i Danmark og Tyskland).

Betaling i Tyskland skal meget gerne være med EC kort, da der er rigtig mange tyskere der ikke har visa/mastercard osv..  

.. det er her jeg er kommet i problemer, jeg har valgt en webshop løsning fra ScanCommerce men har også checket Scannet og Dandomain og ingen af dem har EC kort betaling via deres kort betalings muligheder.

Det eneste sted jeg kan finde EC kortet er på Dibs men så skal man købe en Premium pakke der koster 10.995kr i oprettelse og 895kr om måneden for at få det!!!  og det er altså alt for mange penge for lille mig der er under opstart!  Sad

Er der nogen der ved om der er en anden løsningsmodel så hører jeg meget gerne fra jer Smile

Mange hilsner

Tine

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 22:29

Hej Prøv at tage kontakt til

Konstantin Franzelin

B+S Card Service GmbH
Vertrieb E-Commerce
Individualkunden Region Nord
Lyoner Straße 9
60528 Frankfurt/Main

Tel: +49 69 66 30-5156 / -5543
http://www.bs-card-service.com

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 22:35

Ja, som foreslået....kan du jo prøve en udenlands model og indløsning. Du kan også bare ringe til dibs og få prisen ned. Jeg kan huske at folk har talt om store rabatter på oprettelse.

Måske kommer nogle af dem forbi og kan give dig en idé om rabatter.

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:09

Gider ik sidde og dele alle vores kontakter ud her på Amino men vi holder til i Tyskland og ved hvordan du kan løse dit problem. For der er åbentlyst noget du helt klart overser på det tyske marked men du skal være her for at forstå det. Så smid en pb og vi skal med glæde fortælle dig en billig og smertefri løsning ;D

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 19:46

Hej 

Fik du løst dit problem omkring EC Karte på hjemmesiden ? Hvis ikke ville jeg finde en tysk PSP, som kunne hjælpe dig - de må have en "discount" løsning, til EC Karte - da det jo svarer til vores Dankort.

Mvh.

Jacob Koch

www.cardcashmanagement.com

Tilmeldt 21. Dec 06
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 19:20

Prøv Wirecard.com

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:24

Jacob Koch:

Hej 

Fik du løst dit problem omkring EC Karte på hjemmesiden ? Hvis ikke ville jeg finde en tysk PSP, som kunne hjælpe dig - de må have en "discount" løsning, til EC Karte - da det jo svarer til vores Dankort.

Mvh.

Jacob Koch

www.cardcashmanagement.com

Det har de ik... Det er dyrer at tage imod end dankortet, og ik et særligt udbredt online betalingsmiddel hernede!

Fra odense
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 19:52

Hej.

hvis vi må vil vi gerne gi et tilbud på transport af dinne pakker til tyskland

mvh. www.iks-logistik.dk

benny. tlf. 70 225 233

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)