Jeg er ved at sætte min webshop op, den skal køre på dansk og tysk (da jeg har agenturet på produkterne i Danmark og Tyskland).
Betaling i Tyskland skal meget gerne være med EC kort, da der er rigtig mange tyskere der ikke har visa/mastercard osv..
.. det er her jeg er kommet i problemer, jeg har valgt en webshop løsning fra ScanCommerce men har også checket Scannet og Dandomain og ingen af dem har EC kort betaling via deres kort betalings muligheder.
Det eneste sted jeg kan finde EC kortet er på Dibs men så skal man købe en Premium pakke der koster 10.995kr i oprettelse og 895kr om måneden for at få det!!! og det er altså alt for mange penge for lille mig der er under opstart!
Er der nogen der ved om der er en anden løsningsmodel så hører jeg meget gerne fra jer
Ja, som foreslået....kan du jo prøve en udenlands model og indløsning. Du kan også bare ringe til dibs og få prisen ned. Jeg kan huske at folk har talt om store rabatter på oprettelse.
Måske kommer nogle af dem forbi og kan give dig en idé om rabatter.
Gider ik sidde og dele alle vores kontakter ud her på Amino men vi holder til i Tyskland og ved hvordan du kan løse dit problem. For der er åbentlyst noget du helt klart overser på det tyske marked men du skal være her for at forstå det. Så smid en pb og vi skal med glæde fortælle dig en billig og smertefri løsning ;D
Fik du løst dit problem omkring EC Karte på hjemmesiden ? Hvis ikke ville jeg finde en tysk PSP, som kunne hjælpe dig - de må have en "discount" løsning, til EC Karte - da det jo svarer til vores Dankort.
Fik du løst dit problem omkring EC Karte på hjemmesiden ? Hvis ikke ville jeg finde en tysk PSP, som kunne hjælpe dig - de må have en "discount" løsning, til EC Karte - da det jo svarer til vores Dankort.
Mvh.
Jacob Koch
www.cardcashmanagement.com
Det har de ik... Det er dyrer at tage imod end dankortet, og ik et særligt udbredt online betalingsmiddel hernede!