Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dit spisesteds menukort GRATIS på nettet!

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Ishøj
Tilmeldt 4. Apr 07
Indlæg ialt: 349
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle amino ...og særligt dem som er indehaver af et spisested!

Jeg har denne internet portal: OnMenu.dk ...hvor vi vil samle alle landets spisesteders menukort et sted. Det er ret simpelt og overskueligt. Ideen er ligesom et udvidet DGS. Hos DGS kan man kun finde navn, adresse og tlf., men hos os vil hele menukortet fremgå.

Derfor er der dette tilbud til alle, at få sat deres menukort helt kvit og frit op på hjemmesiden. Det eneste vi kræver er, at man sætter vores reklame på butiksruden - den kan ses på (nogen) af bilederne af spisestederne på hjemmesiden.

Hvis du har et spisested i Storkøbehavn kører vi også gerne ud og selv sætter reklame på, samt tager et facade billede og derudover tager et menukort med hjem.
Andre dele af landet vil det foregå på den måde, at spisestedet laver en aftale med os og vi sender 1-2 stk. reklamer til Jer, som I så sætter på butiksruden. Derefter tager I et billede og sender det til os - billedet er både til selve spisestedets profil på OnMenu.dk, men også som dokumenation for, at I har vores reklame på.

Kontakt os enten via formularen på hjemmesiden eller skriv til onmenu@uniqo.dk

LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil 

Fra Århus
Tilmeldt 25. Feb 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:05

Hej Faran, lyder som en knald god ide I har der. jeg ejer ikke et spisested, men vil da klart benytte mig af siden når der bliver tilmeldt restauranter.

Og en vigtig ting... så lige at I inde på siden har skrevet "pizzaria" det er altså ikke så godt. Det staves med E - pizzeria.

mvh

Fenge

Fra Ishøj
Tilmeldt 4. Apr 07
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 16:16

Hej Martin

Hehe, det har jeg først lagt mærke til nu. Pizzeria's menukort er oftest fyldt med fejl og vi er åbenbart blevet smittet af det Big Smile

Fra Ishøj
Tilmeldt 4. Apr 07
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 16:29

Så er det rettet!

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 17:28

Faran Mahmood:
Pizzeria's menukort er oftest fyldt med fejl og vi er åbenbart blevet smittet af det Big Smile

Det er så sandt, så sandt. Der er nogle sjove nogen imellem Wink

Ellers god ide.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 17:35

Super lækkert site :-)

Men må indrømme at annoncen ødelægger lidt dit fede design.

På forsiden hvor du har et billede af Dk, der synes jeg altid at det er meget rart at man kan fører musen over kortet også vælge landsdel. :-).

For at få ordenligt i gang med sitet vil jeg næste site at du skal ud på nogle fora hvor man diskutere mad og resturenter.

Ellers fedt sitet :-)

Mvh.

Nikolaj Bomann Mertz

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Ishøj
Tilmeldt 4. Apr 07
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 17:43

Tak for de rosende ord!

Nikolaj kender du sådan nogen arrangementer? Fx messer.

Fra Århus
Tilmeldt 25. Feb 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:44

Ja det har du helt ret i, det er hvad der kan ske Smile Men som sagt en rigtig god ide I har fået! Glæder mig til at se det i den færdige version.

Fenge

Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 19:28

Hej Ikke for at ødelægge den knald gode ide og design du har på siden, men der er en anden side som gør det lidt nemmere at indsætte menukort fra spise steder , den hedder www.menuen.dk måske skulle i tage og lave et samarbejde. I dækker vist hver sin side af danmark men kunne jo være en knald go ide at få et samarbjede igang således at det VIRKELIG dækkede så godt som hele danmark.

Lave streamers til ham der har siden og han har godt gang i det. Så prøv at tjekke siden og få et samarbejde igang !

Blot en observation og forslag !

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Fra Ishøj
Tilmeldt 4. Apr 07
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 08:22

Hej Kenn

Den anden side har jeg kendskab til - fik det faktisk lidt tid efter vi havde påbegyndt vores projekt. I øjeblikket sidder vi og laver aftaler med spistesteder og hvis det bliver helt håbløst, at få nogen aftale i den vestlig del af Danmark, så kunne et samarbejde også være en mulighed.

Vi har også fået lavet streamers til biler, samt til butiksruder. Jeg vil da gerne i kontakt med dig omkring fremtidigt tryk. Så hvis du lige tager kontakt til mig, så jeg kunne få et uforpligtende tilbud.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)