Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring på internettet vs. traditionelle medier

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var til seminar i Herning den 13. marts hvor jeg mener at høre (vidst nok fra Thomas Rosenstand) at markedsføringinternettet kun koster 1/8 til 1/10 af hvad det koster i traditionelle medier. Er der nogen, der ved, hvor man kan finde dokumentation om den slags?

Karsten Andersen
Online WebDesign ApS

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Den slags kan man ikke dokumenterer, for det kommer jo uendeligt meget an på definition. 

 

Et flashbanner er billigere end end annoce på forsiden af Berlingeren det er der ingen tvivl om, men at sige at online koster 1/10 af traditionel annoncering er der ikke rigtig hold i (desværre for mit reklamebureau laver primært digital markedsføring, så det ville være dejligt hvis vi kunne sige det.)

Det er jo et spørgsmål om hvor mange der ser annonce, og om det er de rigtige, om hvor mange procent af dem der ser der køber osv. 

Det mest effektive er uden sammenligning dem der er gode til at blande traditionel og on-line sammen,  men det koster jo også kassen. Så hvis budgettet er meget lille, vil jeg nok anbefale nogle små digitale tiltag (eller lade helt være, hvis ikke der er penge til at gøre det ordenligt, så hellere lade være)

 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)