Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsmåder over internettet.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 19. Aug 05
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er igang med at få en hjemmeside lavet, der hevender sig internationalt. Jeg vil gerne kunne modtage de mest gængse internationale kredit kort, men kan ikke umiddelbart finde en god udbyder.

PBS tilbyder jo "kun" VISA / MasterCard, så hvis jeg skal have American Express med skal der indgås en aftale med Danske Bank. Det samme med Diners Club osv....

DIBS er simpelthen for dyrt indtil videre.

Er der mon nogen der kender til en udbyder (ikke nødvendigvis dansk), der udbyder VISA, MasterCard, American Express, Diners og Discover på samme tid? Og er der nogle "Major" kredit kort jeg har glemt?

Har læst meget skidt om PayPal, desværre, men hvis nogen har erfaringer med at ordne online betaling via dem vil jeg også meget gerne høre mere.

mvh
Kim N

Fra UK
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 367
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 10:55

du kan få det hele igennem worldpay eller bibit.

Dog er PBS et udemærket sted at starte, da de er billigst.

:)
d.

www.onapp.com

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:02
Paypal er nogle sløve tumper og der er mange grimme historier om dem.
Men facts er at næsten 10% af vores omsætning kommer gennem dem...
American Express har været et problem for os, da dem vi snakkede med alle som en, kun ville tage mod beløb i danske kroner og det er ikke lige det Amerikanere vil have.
Nu har vi lavet en aftale med dibs, som netop i disse dage er ved at flytte os over til deres nyindkøbte Svenske afdeling, der er billigere og kan alt det vi skal bruge.

Dbh Martin
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:03
Dato: 8/19/2005 10:54:52 AM Forfatter: Ditlev

du kan få det hele igennem worldpay eller bibit.

Dog er PBS et udemærket sted at starte, da de er billigst.
:)
d.

Jep, men PBS kan ikke klare American Express i US$

Dbh Martin
Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 11:46
Jep, men PBS kan ikke klare American Express i US$

Er dette meget vigtigt for jeres amerikanske kunder?

Ved ikke hvordan typen af betalingskort ligger der i forhold til VISA kort?

Har selv tanker omkring det amerikanske marked, så er lidt nysgerrig!

OnTopic: Ellers har jeg kun gode erfaringer med WorldPay.

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Tilmeldt 19. Aug 05
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 11:47
Hej

Ok, tak for inputs. Vidste ikke at det var så bøvlet at få American Express med en anden valuta... Ved du (Martin) om det er et problem at bruge Euro, der er den eneste valuta på shoppen?

mvh
KN
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:52
Du går glip af meget forretning i USA, hvis du ikke tager American Express. Jeg vil tro at du mister ca. 5 %.
PBS kan ikke klare andet end Dkr. på AE så vidt jeg ved. En mulighed er at bruge Pay Pal, men det er ikke godt nok til mig.
Vi arbejder på flere løsninger, men jeg mener som sagt at DIBS kan klare skidet for os.

Dbh Martin
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 14:45

Martin Thorborg:
En mulighed er at bruge Pay Pal, men det er ikke godt nok til mig.
Vi arbejder på flere løsninger, men jeg mener som sagt at DIBS kan klare skidet for os.

Jeg samler lige op på en 3 år gammel tråd, da jeg er nysgerrig på hvordan I har klaret det med at håndtere American Express. DIBS kan køre med andre indløsere, men hvilken er at foretrække, hvis man vil kunne indløse AmEx i både USD, EUR, GBP og nordiske valutaer?

Og er det overhovedet noget der virker?

Nye indlæg på min online marketing blog hver tirsdag

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 128
Fra  Bendani Software Skrevet kl. 00:16

Hmmm nu er jeg jo ikke Martin, han er såmænd sig selv, og godt for det :-) , men jeg bruger DIBS, de klarer alle kreditkort i den lokale valuta, dermed også US, GBP, Euro og de nordiske.... ja selv THB (jo vi har kunder i Thailand).

Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 21:06

Garfield:

Hmmm nu er jeg jo ikke Martin, han er såmænd sig selv, og godt for det :-) , men jeg bruger DIBS, de klarer alle kreditkort i den lokale valuta, dermed også US, GBP, Euro og de nordiske.... ja selv THB (jo vi har kunder i Thailand).

Tak for input. Kan du kaste lidt lys over hvem du kører indløsningsaftalen med American Express hos? Det setup du nævner, er stadig ikke muligt gennem PBS, da de kun har licens til at indløse Amex i DKK.  

Nye indlæg på min online marketing blog hver tirsdag

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)