I weekenden her har vi haft et overskud på 9000 kroner.
Vil ikke fortælle for meget her, end det er en side hvor der er kæmpe muligheder for at tjene massere af penge.
Prisen er siden er minimum 30.000,- kr.
Skriv en privat besked her på amino og forklar lidt om hvorfor du kunne tænke dig siden, samt lidt om dig selv hvem du er hvilken virksomhed du ejer osv. Og så vil jeg svare igen med mere information om siden, hvorefter du så smider et bud, men regn med imellem 50.000 - 100.000 kroner.
I weekenden her har vi haft et overskud på 9000 kroner.
Vil ikke fortælle for meget her, end det er en side hvor der er kæmpe muligheder for at tjene massere af penge.
Prisen er siden er minimum 30.000,- kr.
Skriv en privat besked her på amino og forklar lidt om hvorfor du kunne tænke dig siden, samt lidt om dig selv hvem du er hvilken virksomhed du ejer osv. Og så vil jeg svare igen med mere information om siden, hvorefter du så smider et bud, men regn med imellem 50.000 - 100.000 kroner.
Det vil altså sige at hvis man udelukkende sælger i weekenden og du her præsenterer resultatet af en repræsentativ weekend kan køber regne med at første år efter overtagelsen vil give et overskud på over 400.000kr?
For 50.000-100.000kr ?
Sådan en forretning vil jeg da gerne købe. Hvad med at du lægger kortene på bordet og fortæller hvad for en side det drejer sig om - og så derefter lader folk prækvalificere sig til at se regnskaberne hvis de er halv-hemmelige :)?
Jeg vil gerne vide mere. Hvis du kan dokumentere de tal - og konceptet for siden ellers er holdbart kan du pricipielt få din check imorgen.
Send gerne til min mail: peterbrauner@hotmail.com
Ønsker ikke uddybe alt for meget omkring mine forretninger i et offentligt forum, men kan fortælle jeg for nylig har overtaget en kommerciel site med brugergenereret indhold for et beløb der langt overstiger dine ønsker.
Jeg vil gerne vide mere. Hvis du kan dokumentere tallene - og konceptet ellers er holdbart kan du principielt få din check imorgen.
Skriv gerne til min mail: peterbrauner@hotmail.com
Jeg ønsker - ligesom dig selv - ikke at gå for meget i detaljer omkring mine forretninger i et åbent forum, men kan fortælle jeg for nylig har overtaget en kommerciel site med brugergennereret indhold til en væsentligt højere pris en dine ønsker.