Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stort dansk internet hjemmeside sælges med kæmpe omsætning

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 22. Mar 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Et stort dansk internet side sælges.

I weekenden her har vi haft et overskud på 9000 kroner.

Vil ikke fortælle for meget her, end det er en side hvor der er kæmpe muligheder for at tjene massere af penge.

Prisen er siden er minimum 30.000,- kr.

Skriv en privat besked her på amino og forklar lidt om hvorfor du kunne tænke dig siden, samt lidt om dig selv hvem du er hvilken virksomhed du ejer osv. Og så vil jeg svare igen med mere information om siden, hvorefter du så smider et bud, men regn med imellem 50.000 - 100.000 kroner.

Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 17:32

Send mig en mail på info @ shoppinnet.com
Vi er interesseret i at høre hvad det drejer sig om.
Vi har iforvejen flere succesfulde shops.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 17:33

sitee:

Skriv en privat besked her på amino og forklar lidt om hvorfor du kunne tænke dig siden.... 

;o)))

Hvordan skal nogen kunne fortælle dig, hvorfor de gerne vil købe din side, uden at vide hvad det er for en?????

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 17:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

sitee:

Et stort dansk internet side sælges.

I weekenden her har vi haft et overskud på 9000 kroner.

Vil ikke fortælle for meget her, end det er en side hvor der er kæmpe muligheder for at tjene massere af penge.

Prisen er siden er minimum 30.000,- kr.

Skriv en privat besked her på amino og forklar lidt om hvorfor du kunne tænke dig siden, samt lidt om dig selv hvem du er hvilken virksomhed du ejer osv. Og så vil jeg svare igen med mere information om siden, hvorefter du så smider et bud, men regn med imellem 50.000 - 100.000 kroner.

Det vil altså sige at hvis man udelukkende sælger i weekenden og du her præsenterer resultatet af en repræsentativ weekend kan køber regne med at første år efter overtagelsen vil give et overskud på over 400.000kr?

For 50.000-100.000kr ?

Sådan en forretning vil jeg da gerne købe. Hvad med at du lægger kortene på bordet og fortæller hvad for en side det drejer sig om - og så derefter lader folk prækvalificere sig til at se regnskaberne hvis de er halv-hemmelige :)?

Tak for et godt grin.

Venlige hilsner

Jørgen Olsen

Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:46

Hejsa,

Jeg vil gerne vide mere. Hvis du kan dokumentere de tal - og konceptet for siden ellers er holdbart kan du pricipielt få din check imorgen.

Send gerne til min mail: peterbrauner@hotmail.com

Ønsker ikke uddybe alt for meget omkring mine forretninger i et offentligt forum, men kan fortælle jeg for nylig har overtaget en kommerciel site med brugergenereret indhold for et beløb der langt overstiger dine ønsker.

- Peter

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 17:51

Jørgen Olsen:
Sådan

Syntes også det lyder for godt til være sandt.

Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 12

Hejsa,

Jeg vil gerne vide mere. Hvis du kan dokumentere tallene - og konceptet ellers er holdbart kan du principielt få din check imorgen.

Skriv gerne til min mail: peterbrauner@hotmail.com

Jeg ønsker - ligesom dig selv - ikke at gå for meget i detaljer omkring mine forretninger i et åbent forum, men kan fortælle jeg for nylig har overtaget en kommerciel site med brugergennereret indhold til en væsentligt højere pris en dine ønsker.

- Peter Bräuner

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Apr 08
Indlæg ialt: 67

Smid gerne en mail her også til

chris.frandsen @ gmail.com

Tilmeldt 22. Mar 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:54

Hej,

Jeg kan godt forstå jeres tvivl om det passer, og sådan ville jeg også selv tænke.

Men jeg kan dokumentere det. Vil lige sende e-mail's ud til dem som er intresseret.

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Apr 08
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 18:03

Smid gerne en mail her også:

chris.frandsen(at)gmail.com

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)