Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønskes: SEO kompetence / Have: salgs- og strategi kompetence

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Apr 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal i gang med at søge optimere min webbutik og kunne i den forbindelse godt tænke mig at få sparring og input fra en kompetence på området. Til gengæld kan jeg tilbyde erfaring indenfor salg, strategi og konceptudvikling.

Jeg har i de seneste 15 år arbejdet som sælger, salgschef og salgsdirektør med fokus på IT-løsninger og konceptsalg så hvis du har praktisk erfaring med SEO og kunne tænke dig sparring til salg, strategi- eller konceptudvikling kan vi måske hjælpe hinanden.

I praksis forstiller jeg mig noget i stil med en ”mini erfa-gruppe” hvor vi mødes frekvent – måske endda en gang i ugen den første måneds tid for at lærer hinanden og de specifikke forretninger at kende fra starten af.

Selv bor og arbejder jeg i københavnsområdet og af praktiske årsager er jeg kun interesseret i andre med samme geografiske udgangspunkt.  

Det er ikke afgørende om vi er to eller 3 interessenter som kan bidrage og hjælpe hinanden med forskellige kompetencer. Hvad der er afgørende er at vi hjælper og inspirerer hinanden på et strategisk og måske taktisk niveau men ikke operationelt.

Jeg har ingen forventninger om at finde nogen som gider lave min søge maskine optimering, ligesom jeg ikke tilbyder at gennemfører salg, lave strategiske planer eller opfinde/udvikle koncepter.

Hvad jeg håber på er at finde er en eller to andre selvstændige som kan se værdien af at trække på andres erfaring/viden og på den måde få løst op for en konkret problemstilling og måske endda lægge kimen til et længerevarende professionelt netværk.

Er du interesseret så smid mig et par ord via PM-funktionen.

Mvh.
Søren

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)