Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

adsense

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

kære alle sammen

jeg er ved at oprette webside,jeg sælger ikke noget.......

jeg skal indsætte adsense,men kan ikke finde ud af det.jeg ved hvordan jeg kopier koden,men efet det går jeg i stå,har læst alt hvad jeg kan men det hjælper lige meget.

vil nogen godt forklare mig det på et sprog jeg kan forstå,og forklare mig det skridt for skridt,hvor jeg skal klikke,hele vejen igennem

tak hanne

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:16

Nu skal du høre.

Du har fået fat i din adsense kode, så skal du gøre følgende:

> Finde din .html, .php fil eller en fil i et andet programmeringssprog

> Åbne filen, og indsætte din adsense kode startende med <style> og sluttende med </style> mener jeg. Efter du har indsat det et sted i din fil. Gemmer du det.

> Nu åbner du din FTP server og erstatter din fil med den du lige har gemt indeholdende din adsense kode

> Så opdaterer du din hjemmeside, F5. Så skulle det være klaret. Der kan godt gå lidt tid før du kan se annoncerne på din hjemmeside.

Hvis du ikke ved hvordan du indsætter koden i din .html fil, eller lignende, ville det være en god idé hvis du går ind på www.html.dk og læser deres HTML tutorial. Det vil tage dig en lille time, men så har du fået basis viden omkring det her, og det er nok til det du skal bruge. Vejledningen er meget brugervenlig og faktisk interessant for nybegyndere.

Som FTP server kan jeg anbefale dig at bruge SmartFTP eller blot FileZila hvis du skal have noget gratis. Tutorialen på HTML.dk beskriver også hvordan du uploader på en FTP server. Det kræver dog først og fremmest du har informationer til et webhotel som har et domæne tilknyttet.

Håber det her hjælper dig. Ellers så meld tilbage, så kan jeg godt hjælpe dig med at sætte dine adsense koder op.

Dbh. Yngvi

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 13:20

Yngvi K.:

[...]

Hvis du ikke ved hvordan du indsætter koden i din .html fil, eller lignende, ville det være en god idé hvis du går ind på www.html.dk og læser deres HTML tutorial. Det vil tage dig en lille time, men så har du fået basis viden omkring det her, og det er nok til det du skal bruge. Vejledningen er meget brugervenlig og faktisk interessant for nybegyndere.

Som FTP server kan jeg anbefale dig at bruge SmartFTP eller blot FileZila hvis du skal have noget gratis. Tutorialen på HTML.dk beskriver også hvordan du uploader på en FTP server. Det kræver dog først og fremmest du har informationer til et webhotel som har et domæne tilknyttet.

Håber det her hjælper dig. Ellers så meld tilbage, så kan jeg godt hjælpe dig med at sætte dine adsense koder op.

Tror du har taget lidt fejl der :)

Det er en FTP Client vedkommende skal have fat i, ikke en server :)

Men ja, det er et stykke kode du har fået, som skal indsættes i dit HTML-dokument, eller anden type.

Har du problemer er du velkommen til at kontakte undertegnede så kan jeg gøre det for dig, kvit og frit!

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:39

Jeg mener selvfølgelig FTP Client, og ikke server :-)

Dbh. Yngvi

Tilmeldt 8. Feb 09
Skrevet kl. 15:10

hej  yngvi

tak for dit svar.

jeg kan stadigvæk ikke finde ud af det,har rodet med det i 10dage.

jeg fik en google webside,men ikke noget webhotel.så nu har jeg startet forfra og bestilt one.com webhotel,domæne og webside.

når jeg har fået det,vil du så godt sætte det ind for mig.jeg ville jo også gerne lære det selv,for det skal vel ændres hen ad vejen

tusind tak

hanne

Tilmeldt 8. Feb 09
Skrevet kl. 12:57

hej yngvi

håber du kan huske mig.

jeg har fundet ud af hvordan jeg sætter adsense ind,på min text editor på one.com.

men nu er problemet,jeg kan ikke finde ud af hvor venstrre og højre side er på text editoren.jeg har prøvet at sætte tal ind fra 1 til 200 for at se hvor de bliver placeret hende på min webside,men det hjalp lige meget.hvis du går ind på min webside www.jobisydspanien.eu kan du se jeg har sat en annonce ind oppe i toppen,det er også den enste jeg har fundet ud af hvor sidder.jeg ville helst have den over over den text jeg har skrevet,men ved ikke hvordan,og så ville jeg gerne have nogle i venstre side og i højre side og jeg ville n også gerne have adsense til søgning og adsense til domæne,men kan  ikke få det til at passe websiden.jeg har også det problem at når jeg har sat adsense ind skubber det texten til venstre,og hvis jeg går ind i webcomposer for at rette det,forsvinder annoncen.jeg skal sætte annoncer ind i morgen,men når jeg gør det forsvinder annoncen jeg har sat ind.du tilbød mig at du ville sætte adsense ind for mig,og det vil jeg meget gerne om du kunne,da jeg er ved at blive tosset oven i hovedet.kan du være sød at hjælpe mig så ville jeg være meget taknemlig.og hvis det kunne blive sådan at de ikke forsvinder når jeg skal sætte annoncer ind på websiden.

skal du ikke bruge nogle nogel af mine koder for at komme ind på min side i one.com og min kode til adsense.

ønsker dig en rigtig god påske

hilsen hanne

Tilmeldt 8. Feb 09
Skrevet kl. 16:01

hej yngvi

håber at du kan huske mig.

jeg har fundet ud af hvordan jeg sætter adsense ind via min text editor på one.com.men problemet er at sætte dem hvor de skal være,jeg har fundet ud af at sætte den øverst oppe,men resten kan jeg ikke finde ud af,fks venstre side og højre,jeg har prøvet at sætte ind over det hele,men det virker ikke.du tilbød mig at sætte dem ind tideligere,vil du stadigvæk gøre det? for jeg er ved at give op.jeg må sætte 6 adsense koder ind pr side 3 af hver,og jeg ville også gerne have ind på adsense til domæne,det kan jeg heller ikke finde ud af.

jeg har også et andet problem,når jeg har sat adsense ind,den på toppen,så forskyder det teksten jeg har skrevet,så går jeg ind på web composer på one.com for at rette det,eller måske vil jeg skrive noget mere,men så forsvinder adsense annoncerne,hvad kan man gøre for at det ikke sker.

så har jeg et andet spørgsmål,jeg er kommet ind på søgemaskinen www.jobisydspanien.eu,men hvis man ikke lige skrive det,kommer siden ikke frem,fks job i spanien ell job i udlandet eller noget andet,man skal skrive jobisydspanien for at komme ind på siden,hvorda kan det være.

jeg håber meget at du kan vil hjælpe mig,da jeg har brugt 50 timer,og ikke er kommet meget længere.

jeg vil gerne ønske dig en god påske,og håber at høre fra dig

kh hanne

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)