kære alle sammen jeg er ved at oprette webside,jeg sælger ikke noget....... jeg skal indsætte adsense,men kan ikke finde ud af det.jeg ved hvordan jeg kopier koden,men efet det går jeg i stå,har læst alt hvad jeg kan men det hjælper lige meget. vil nogen godt forklare mig det på et sprog jeg kan forstå,og forklare mig det skridt for skridt,hvor jeg skal klikke,hele vejen igennem tak hanne |
Nu skal du høre.
Du har fået fat i din adsense kode, så skal du gøre følgende:
> Finde din .html, .php fil eller en fil i et andet programmeringssprog
> Åbne filen, og indsætte din adsense kode startende med <style> og sluttende med </style> mener jeg. Efter du har indsat det et sted i din fil. Gemmer du det.
> Nu åbner du din FTP server og erstatter din fil med den du lige har gemt indeholdende din adsense kode
> Så opdaterer du din hjemmeside, F5. Så skulle det være klaret. Der kan godt gå lidt tid før du kan se annoncerne på din hjemmeside.
Hvis du ikke ved hvordan du indsætter koden i din .html fil, eller lignende, ville det være en god idé hvis du går ind på www.html.dk og læser deres HTML tutorial. Det vil tage dig en lille time, men så har du fået basis viden omkring det her, og det er nok til det du skal bruge. Vejledningen er meget brugervenlig og faktisk interessant for nybegyndere.
Som FTP server kan jeg anbefale dig at bruge SmartFTP eller blot FileZila hvis du skal have noget gratis. Tutorialen på HTML.dk beskriver også hvordan du uploader på en FTP server. Det kræver dog først og fremmest du har informationer til et webhotel som har et domæne tilknyttet.
Håber det her hjælper dig. Ellers så meld tilbage, så kan jeg godt hjælpe dig med at sætte dine adsense koder op.