Hvem kunne tænke sig at få lidt billig eksponering på Ishøj strand i weekenden? Jeg har et beachvolleyhold som stiller op i den bedste række på årets DM-Tour sponsoreret af Nestea. Holdet består af to spillere. Vi søger en sponsor til at dække tilmeldinggebyr samt lidt spilletøj (ens spilledragter er påkrævet i den bedste række). Læs mere om den danske beachvolleytour på http://www.beachvolley.dk/nestea Skriv endelig og lad os finde ud at noget til glæde for begge parter. Mvh. Søren |
Sponsor til Beachvolleyhold søges.
Du er nok lidt sent ude hvis der skal produceres tøj til weekenden. Hvad er priserne for at være med? Og hvad er Jeres chancer for at gå videre? (læs: det er jo ikke fedt at bruge penge på tøj og tilmelding hvis I går ud i første runde) Venlig hilsen Henrik Meyer |
Stævnet kræver en god placering for at blive kvalificeret til semifinalestævnerne, hvor kun de 16 bedste hold kommer med. Hvis ikke man opnår tilstrækkeligt med ranglistepoint, vil man sagtens kunne spille. Det vil bare ikke blive i den bedste række, men eksponeringen er ligeså god. Tilmeldingen foregår fra stævne til stævne. Prisen for at deltage i stævnet er 400 kr., dertil kommer lidt transport og et mindre beløb til lidt mad iløbet af de to dage. Hvis du, Henrik, f.eks. har to t-shirts med dit eget logo og tryk på vil det nemt kunne klare det. Mht. til tryk, så købte jeg sidste år et tryk som man selv printer og stryger på. Det fungerede rigtig fint, så det kan klares på en dag også. Så for under 1000 kr. kan du (eller en anden aminobruger) få sit firma eksponeret i en hel solfyldt weekend. Hvis du har t-shirts selv så kan det blive halvdelen. Byd ind og lad mig høre jeres forslag - Det kunne også være at man kunne være flere om at dele et sæt, således at en tager forsiden at trøjen, en anden tager bagsiden og en tredje tager shortsne. Mvh. Søren |
Hej, Min tøjmand og jeg kunne godt finde på at give en hånd. I får spillertøj m. vores logoer på og betalt de 400kr i tilmelding. Mad og transport må I selv stå for. Det vi ønsker i retur er nogle gode digital billeder af Jer i aktion under kampene, både for- og bagfra, så vi kan bruge billederne til fremtidig reklame. mvh Henrik |
Hvilket et af holdene er der tale om?
Eliterækken |
Hvad er det for noget tøj din tøjmand har? Vi spiller i boardshorts og t-shirts eller tanktops. Mvh. Søren |
|
Det er korrekt. Skal du iøvrigt ikke have et logo med i spillet. Jeg er overbevist om at Henrik Meyer er villig til at indgå et samarbejde :) Søren |
Jeg melder pas denne gang. Havde håbet på i var i top 10. Efter min vurdering kan jeg få mere for pengene ved at spendere dem andetsteds. Jeg ønsker Jer knæk og bræk i kampene ![]() mvh Henrik |