Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør/Webintegrator søges til samarbejde

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har en lidt usædvanlig anmodning/ide om samarbejde, men jeg håber at der kunne være nogen som var interesserede.

Jeg bruger et OS system som hedder OsDate, og jeg har et par ideér til at udvikle og gøre min dating site mere attraktiv. Problemet er at jeg ikke har de fornødne egenskaber til at integrere andre systemer, betalingsmoduler, ideér osv. til sitet.

Min ide her er, at hvis du vil hjælpe mig med at gennemføre nogle af disse ting, vil jeg sælge dine løsninger til OsDate forummet (faktisk selve forummet hvor det blev lavet), selvfølgelig i dit navn, med dine anvisninger, henvende folk til dig og give dig det fulde beløb af salgene.

OsDate bliver brugt af en hulens masse internationalt, og jeg ved, at nogle af de idéer og integrationer jeg har, vil være attraktivt for mange andre brugere af systemet.

Hvis du er interesseret, så send mig en PM eller skriv til mig på Chrenner10@hotmail.com

Mvh. Chrenner

www.dateklubben.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:56

Bumper lige tråden. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:28

Pokker. Stick out tongue

Når jeg lige læser det igennem selv, virker det faktisk heller ikke særlig attraktivt for mig.

Jeg kan dog måske forklare lidt nærmere, hvad jeg ønsker at få lavet og hvad der kan ske ved det.

1. Jeg skal have integreret noget som hedder Webmessenger2 i det OS jeg sidder med. Jeg har allerede sat filerne ind på min domæne server og oprettet forbindelse til den server som styrer chatten. Jeg mangler så her at få gjort, at når brugerene der er logget ind på min site trykker på WebChat linket kommer de ind med deres profilnavn.

2. Jeg skal have integreret et sms betalingsmodul fra Fortumo i mit OS. Eller hvis du kender et bedre sms betalingsmodul.

3. Jeg vil have oprettet en chatbox på forsiden, hvor folk kan skrive en besked ved at betale et beløb via sms modulet. Deres navn og billede kommer så sammen med beskeden, og scroller så ned til den forrige besked der blev oprettet.

Det skulle være let og hurtigt nok at lave for dem som ved hvordan man gør.

Når det er gjort, annoncerer jeg på http://forum.tufat.com/, og folk her kan så købe løsningen/integrationen og overføre pengene direkte til din konto. Der er mange internationalt som bruger OS'et og siger vi f.eks. 30-50$ pr. løsning/integration kan det godt blive til en god gevinst. Desuden reklamerer jeg gratis for dig på min side.

Håber der er nogen som er frisk nok på idéen. Smile

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 01:12

Chrenner:
vil jeg sælge dine løsninger til OsDate forummet (faktisk selve forummet hvor det blev lavet), selvfølgelig i dit navn, med dine anvisninger, henvende folk til dig og give dig det fulde beløb af salgene.

Ingen at hopper på den med mindre du giver garantier for hvor meget du kan sælge...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:28

Den havde jeg ikke lige tænkt på.

Jeg har oprettet en tråd på forummet og ansøger om mulige købere, og så snart jeg ved mere vil jeg indsætte linket her.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:56

Så kommer jeg lige og forstyrrer igen. ;)

Indtil videre har jeg mindst 8 interesserede (af dem som rent faktisk læser forummet til hverdag) i en integration af Google Checkout, og andre er også interesserede i både integration af Webmessenger 2 fra Userplane samt den Chatbox mod jeg ville have til forsiden.

Jeg er dybt sikker på, at flere vil henvende sig, når først de ved at det rent faktisk er lavet.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:30

Er der nogle der kan komme med bud på, hvad det ville komme til at koste, at få lavet disse ting?

Chatboxen som nævnt i tredje postering.

Integration af Google Checkout.

Integration af et SMS betalingssystem.

Integration af Webmessenger2 fra Userplane.

Betalingsmodulerne har allerede databaser i SQL og filer der kan modificeres (F.eks. er der i forvejen Paypal og ccbill). Userplane har færdiggjorte filer som lægges på serveren, og skal modificeres til at passe med det OS jeg bruger.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:28

Tja, jeg får nok aldrig selv noget ud af det, men hvis der er interesserede, så er her et helt community som ønsker ting og sager. Et af de største ønsker er en Google Checkout integration, men det kan i selv læse om her: http://forum.tufat.com/showthread.php?t=56863

Det er et forum for folk, som har hentet og bruger et OS kaldet OsDate. Det har mange mangler i form af betalingsmoduler og diverse andre ting, så hvis du mangler arbejde og vil sælge dine løsninger på et masseplan, er det her et godt sted.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 16:42

Hej

Altså må indrømme at det ikke virker særligt interessant, jeg kunne jo bare selv lave modulet os sælge det.. Så kunne jeg jo også sælge det til dig..

MvH Kristoffer

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:42

Det er faktisk hvad det handler om. Wink Hvis du/i mangler arbejde, er det et helt forum som ønsker diverse betalingsmoduler og andre ting, som de selvfølgelig vil betale for.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)