Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4
Hejsa alle energisprudlende kreative mennesker Jeg har en lille opgave som jeg håber i kan hjælpe mig med – der er 2 flasker rødvin på højkant samt det omtalte produkt! Til private lancerer vi vores antiskridsprodukt til våde, glatte fliser d. 1. april i en webshopen (Decide-design.com herfra Amino) og skal i den forbindelse have udformet et flashbanner til forsiden. Jeg kunne enormt godt tænke mig hjælp til teksten/ordspillet til dette banner. Der er 2 visninger, hvor der i hver visning er 1 billede + en boks til tekst under billedet. Evt. kan der sagtens står tekst henover billedet. Teksten skal fange på 1-2 sekunder mens kunden skimter forsiden og inden der skiftes til visning nr. 2. Jeg har nogle forslag: A: Visning 1: Har du glatte fliser? Visning 2: Vi har løsningen: SlipStop Invisible antiskridsbehandling.
B: Visning 1: Kender du til glatte fliser i din brusekabine? Visning 2: Så har vi løsningen: SlipStop Invisible antiskridsbehandling.
C: Visning 1: Glider du på glatte fliser? Visning 2: Så prøv SlipStop Invisible antiskridsbehandling.
D: Visning 1: Glider du i din brusekabine? Visning 2: Så behandle dine fliser med SlipStop Invisible antiskridsbehandling.
E: Visning 1: Glatte fliser? Visning 2: Vi kender problemet og har løsningen
F: Visning 1: Bange for at falde i din brusekabine? Visning 2: Det er der ingen grund til med SlipStop Invisible antiskridsbehandling.
G: Visning 1: Skridsikring på glatte fliser? Vi har det Visning 2: SlipStop Invisible antiskridsbehandling.
Så kom gerne med nye forslag eller stem på de overstående. Evt. kombinere dem som i lyster. På forhånd tak for hjælpen Steffen |
30 visninger og kommentar. Ingen der bare har lyst til at stemme på en af de overstående tekster?