Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få testet din hjemmeside for kun 100 kr + moms.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er blevet forhandler for et udemærket testsystem som kan gennemgå din hjemmeside på mange punkter.

Du kan se eksempler på testen her: http://www.silktide.com/siteray/tour/a-siteray-report-tour

Jeg sælger disse tests på 3 måder:

1) En lille demo test hvor der gennemgås 5 sider så du kan se hvordan din hjemmeside scorer - koster kun 100 kr + moms (omkring 10-12 sider)

2) Den store test hvor der bliver testet op til 100 sider. Den er også mere uddybende end den lille test - koster kun 500 kr + moms (men har du tidligere taget den lille test trækker jeg de 100 kr fra). Denne kan fylde alt fra 20 sider og op.

3) Gentest. Hvis du har fået den store test og fået rettet nogle ting på din hjemmeside, så kan du tage en gentest for 250 kr + moms. Dette er den store test der køres igen.

For at få en test skriver du til min mail på niels.henriksenAngelnetopcom.net med hvilken test du vil have gennemført og hvilken hjemmeside den skal køres på. Jeg sender en faktura når testen er klar og når du har betalt den, så får du testen som PDF på e-mail.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)