Glem alt om sodavandsautomater og webshops! Idet at vi lever i en mere og mere globalliseret verden, så synes jeg snart at det er på plads med et nyt fagmagsin til danskne! Eller rettere sagt, til den gruppe som er mit mål at ramme. I en nærmere og mindre undersøgelse om markedet, så vil jeg mene at danmark snart trænger til et nyt fagblad. Indtil videre så har jeg da også engang skrevet et blog indlæg omkring det. Da var mine hovedemner Erhversmæssigt eller om sport. Og vil da heller ikke afvise at det kunne blive noget med det, men lige nu er jeg over i en helt anden boldgade. Hvilken vil jeg ikke røbe. Men det er en branche hvor der pt. kun er 2 fagblade som kommer udkommer 12 gange og et der udkommer 6 gange om året. Artiklerne, ja dem vil jeg nok lige pt. udlicitere til nogle andre, og så koncentrere mig om annoncesalg og administration. Da jeg ikke helt har den samme fornemmelse for branchen som mine mulige skribenter har. Men hvordan får jeg egentlig trykt det så billigst som muligt?
Mvh W, |
Hej Winter.
Kan være du kan bruge de to firmaer nævnt i følgende post her på Amino.
http://www.amino.dk/forums/t/11110.aspx
Held og lykke med projektet :-)