Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mentor el. bestyrelse i IT-virksomhed?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. May 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Min forretningspartner og jeg mangler relevant erfaring i at administrere vores kommende virksomhed. Vi har alt det tekniske på plads og har viljen, energien og lysten til at give os i kast med alt hvad det medfører, men vi kan se masser af faldgrubber i selve administrationen, og overvejer om vi burde opsøge en evt. mentor med god erfaring indenfor IT-virksomheder, eller om vi burde finde en anden ildsjæl, der ville indgå i en mindre bestyrelse i vores ApS. Disse faldgrubber er alt lige fra hvordan vi håndterer vores salg indenfor de juridisk bestemmende rammer, til hvordan vi sætter en dagsorden for virksomhedens fremtid.

Findes der vitterligt hjertelige personer med den rette erfaring, der tilbyder sin hjælp frivilligt, eller kan vi ligeså godt indstille os på at en sådan kontakt skal med på vores budget eller vil I hellere anbefale os bare at kaste os ud i det selv og se hvor det bærer hen?


Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Prøv at kontakte dit lokale Erhvervs- / innovationscenter. Jeg ved at flere af dem har tilknyttet ledere fra det lokale erhvervsliv der i starten vil hjælpe til med sådanne spørgsmål.
Sikkert ikke helt gratis, men dog billigt.

Ellers er det muligt at hyre konsulenter der kan hjælpe med elementer af det, eller råd fra advokaten.

Mvh. Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Der findes et tilbud med titlen "Sparring med erfaring", som vi har brugt med stor succes. Vi kontaktede det lokale erhvervscenter og fik de første 10 timer gratis. Du kan læse mere om det på http://www.raes.dk/default.asp?pageID=41

 

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Tilmeldt 21. May 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Havde vist ikke gjort mig helt klart hvad Erhvervsservicecentrene kan tilbyde. Det lader til at også Kbh''s Erhvervsservice har tilsvarende ordning. Tak for forslaget.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)