Er meget glad for dit hurtige svar. Det drejer sig om en løghakker, men jeg skal blot ha' lavet en produtype til at starte med, da jeg skal bruge den til at vise nogle detail handlere, så jeg kan få nemmere ved at sælge ideen. Er det noget du kan hjælpe med?
Det er ikke utænkeligt at jeg kan hjælpe - du kan evt. sende mig en hemmeligholdelses aftale til underskrift og derefter sende mig skitser, tegninger og materiale beskrivelser, så vil jeg få min leverandør til at se på sagen.
Det kommer helt an på materialer, udforming mv - alt efter hvilke værktøje man skal ud og investerer i om nogen. Men til at starte med vil jeg gerne se præcis hvad vi taler om og så ud fra det give dig en pris på en prototype og efterfølgen masseproduktion.
Nej det kan jeg desværre ikke, der er intet der er gratis i denne verden. Men jeg vil se på din opgave og evaluerer den sammen med min leverandør uden det skal koste dig en krone :)
Ved jeg nemlig godt. Også derfor jeg reagerede sådan. Men jeg skal nok få lavet noget. med beskrivelser og alt. Men hvor henne i landet finder jeg dig? fun, sjælland eller jylland? bare lige så jeg har en fornemmelse.