Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords hjælp

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Skagen
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har oprette en annonce i google adwords, som skal køre i tyskland.

Den har været igang i 5 dage nu, men den er ikke blevet vist en eneste gang?

Hvad er det lige jeg har gjort galt, siden den ikker er blevet vist overhovedet?

Jeg har sat betalingen til 3 kr. pr klik, og og maks 100 kr. pr. dag.

På forhånd tak

Morten.

Opsætning af wordpress, som cms eller blog:

Wordpress Academy

Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kender jeg ikke dit kendskab til Adwords, men der findes flere hjælpe værktøjer som måske kan give dig et svar. Bl.a. kan google i mange tilfælde give et ca. beløb for hvad det koster at blive vist på side 1. Men jeg vil da gerne hjælpe dig hvis jeg kan.. skal bare vide hvilke søgeord annoncen skal findes på og geografisk område. Nu er jeg ny herinde så ved ikke om man kan sende private beskeder.. men hvis man kan så bare send sådan én Smile

Lej feriebolig privat i Danmark og udlandet - lej-feriebolig-privat.dk

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Der kan være mange grunde.

Hvis du er nybegynder kan du falde i mange af de huller der er i systemet.

Mest sandsynligt er, at du bruger ord i din annonce som Google ikke accepterer.

En anden mulighed er at du ikke har valgt den rigtige dato, så annoncen rent faktisk HAR været vist, du har bare ikke set det.

Du kan også have kommet til at vælge dansk som sprog selv om annoncen skal køre i Tyskland.

Der kan også være nogle betalingsmæssige forhold der ikke er på plads.

Hvis du skriver et par søgeord, annonceteksten og landingssiden vil det være langt nemmere at skyde sig ind på årsagen til problemet.

Mvh,

Christian 

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad koster det egentlig hvis man skal have f.eks. iMarketing til at sætte en Adwords kampagne op? Bare sådan ca. Wink

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Jeg har mange gange opsat Google Adwords og har også været ude for disse problemer. Det du kan gøre er at gå ind under en kampagne, gå ind under annonce navn, trykke på søgeord og herefter ud foran søgeordet er der en lille lup du kan trykke på. Her skriver Google om dit søgeord vises eller ej og dermed din Google reklame. Hvis der er et Nej er der også en begrundelse for hvorfor de siger de. Prøv dette først og se om det ikke er der problemet ligger. Der kan være søgeord som Google ikke godtager, linker forkert, står noget forkert i reklame teksten osv.

Ellers skriv lige igen.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Linnet:

Hvad koster det egentlig hvis man skal have f.eks. iMarketing til at sætte en Adwords kampagne op? Bare sådan ca. Wink

Hej Jørgen.

Vi tager 1.275,- i timen og bruger normalt 4 timer på at sætte de fleste AdWords kampagner op.

Hvis der er tale om en webshop med mere end 4 produktkategorier tager det forholdsvis længere tid.

For nogen vil det være for dyrt, for langt de fleste opnår de en kæmpe besparelse ved at det bliver sat rigtigt op.

Vores seneste klient opnåede en besparelse på 2/3 af det de have betalt et stort anerkendt bureau for uden at få færre kunder, vel at mærke - det er næsten pinligt, synes jeg Zip it!

Venlig hilsen,
Christian

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er netop kommet en ny funktion, som hedder diagnose af søgeord. Der skrives hvilke søgeord, som ikke viser din annonce samt hvorfor.

Med farverig hilsen

Charlotte Eland  •   webgalleri - www.charlotte-eland.dk

Fra Skagen
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

og tak for de mange svar.

Men en ting er søgeord, men hvad med indholds siderne, det er også gået i stå?

De første dage havde jeg 120.000 visninger og 200 klik, nu har jeg nærmest ingen af noget som helst???

Dbh

Morten.

www.vitalcoaching.dk

 

 

Opsætning af wordpress, som cms eller blog:

Wordpress Academy

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Det er helt normalt, at hvis du byder tilstrækkeligt til at være på side 1, så opnår du nyhedens interesse.

Dette medfører, at flere klikker på dine annoncer fordi de ikke har set dem før.

I løbet af nogle få dage klinger det af og du opnår din plads blandt  alle de andre annoncører i dit marked.

Du kan læse mere her:

http://www.effektivmarkedsfoering.dk/default.asp?P=Research-dit-marked.73.133.133.0.i

http://www.effektivmarkedsfoering.dk/default.asp?P=Det-roede-hav-og-det-blaa-hav.73.346.346.0.i

Venlig hilsen,

Christian

 

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian iMARKETING:
Vores seneste klient opnåede en besparelse på 2/3 af det de have betalt et stort anerkendt bureau for uden at få færre kunder, vel at mærke - det er næsten pinligt, synes jeg Zip it!

Hehe. Man kan næste kun gætte sig til hvem det måtte være - jeg har 2 bud:

1. Det ene er et firma med en ekstremt lavt aktiekurs pt.
2. Det andet er et firma med tallet efter 2 i deres navn...

Søren J - idag som nisse ;o)

Søren J ;o)

Partner hos www.nosuchagency.dk 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)