Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opfindermakker søges, gerne meget udadvendt med gode projektlederkompetencer!

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per

Har desværre først læst din indlæg i dag - det lyder rigtig spændende med så mange ideer.

Jeg har i dag et firma hvor vi lever af og omsætte koncept/ide eller design til et endeligt salgsbart produkt. Vi har kompetencer indenfor mange områder (dog ikke alt) - og har stor erfaring i produktion og sourcing når en ide har været hele vejen gennem udviklingsfasen.

Normalt arbejder vi således, at et firma, designer eller opfinder kommer til os med en ide - det an være i form af en tegning, hjemmebygget model eller blot en ide beskrevet i form af tekst - så sætter vi os ned og får afdækket alle detaljerne, og grundet vores store erfaring kan vi allerede i denne fase justere produktet ind, så man i en tidlig fase i udviklingen allerede tænker med masse produktion for øje. - Det er altid ærgeligt og arbejde koncentreret med et produkt ned i mindste detalje, og når man så tror at man er klar, ja så støder man hovedet mod en mur, da den måske skal igennem en masse justeringer for at kunne være produktionsbar.

Vi sørger så herefter for at der bliver lavet prøver - som i sidste ende gerne skulle kunne bruges til det videre salgsarbejde - således at man får afprøvet sit produkt ude i markedet, inden man trykker på knappen - så man ikke står med en masse produkter uden først og have fået en commitment fra kundens side.

Typisk er vi også inde over prissætning, strategi om afsætningskanaler, markedsføring osv. osv. - Vi har også kompetencer indenfor emballage mv. således at ikke blot at man får det perfekte produkt, men også at det bliver lækkert pakket ind - da det meget ofte er pakningen der lokker folk hen og ser nærmere på produktet.

Hvis du mener du kan bruge vores kompetencer, helt eller delvist så er du velkommen til at kontakte mig - nu ved jeg ikke helt hvor du er placeret i landet - vi bor i Storkøbenhavn.

Fortsat held og lykke med det hele.

Bendtsen

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)