|
Jeg er en mand på 24 år og journalist, som har anmeldt spil de sidste 4 år på aviser som JydskevestKysten. Ialt har jeg nok skrevet små 150 anmeldelser. Og kun en artikkel, ja man kan ikke have det hele jo. Jeg begynder som redaktør, af den simple grund, det på tide at der starter en gaming site, hvor alle Ansatte på siden er ligeværdige og bliver behandlet som mennesker og ikke som slaver for redaktøren. Jeg kender alle distributørene som min egen bukse lomme. Kemedia, Konami, Microsoft, Ubisoft, Ea, Activision, Sony, Panvision osv, osv. Dem har jeg arbejdet med I 4 år, men de kommer Til at sende mig flere spil end nogensinde når jeg er redaktør. Og de spil lover jeg og uddele imellem os. Så skriv til mig hvad konsol i har og hvad spil i vil anmelde. ”Vigtigt” Jeg søger Jer som konstruere hjemmesider via HTML. Jeg søger Forums og nyheds passere. Og Artikkel skribenter og spil ameldere. Det er ”Helt” ligegyldigt hvad i laver for mig, ”Alle” får ligemange spil tilsendt af mig. Så hvis du også er lidt træt af at elske computer spil, men Bootown og Gamereactor tror de skal styre Showet. Så det jo dig der en af dem til at vise at de små fisk kan blive de største : ) Jeg behøver alle dem som jeg nævnte i denne klumme. Vi begynder i dag den 14/3-09. Jeg ved at vi kan få siden op at stå på 2 uger. Jeg ved det bliver død hårdt arbejde hvert sekkund. Men efter at siden er oppe vil vi aldrig fortryde det. Skriv til min email hvis du er med MarcFoder@hotmail.com På min side skal ”Alle” Spille ligesåmange spil som mig. Mit mål er vi alle får en billet til E3 en dag. Så skriv til mig nu, og hver en af de første til skyde dette afsted!
Mvh Marc Foder
|
Hvis du vil med på den største Gaming site, så det nu : )
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem