Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring af Hjemmeside :o)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aars
Tilmeldt 7. Jul 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Halløj.

Har med stor interresse læst flere af indlægene i dette fora og håber derfor på lidt feedback fra nogle af jer vedr. min hjemmeside www.pixiland.dk , omkring markedsføring heraf.

Jeg kender allerede godt historierne og rådene om, at man ikke skal forsøge at gentage en "succes", og da min side jo klart er et plagiat af milliondollarhomepage.com, så kan jeg derfor selvfølgelig heller ikke forvente en gentagelse af Alex Tew''s succes.

Jeg tror dog stadig siden har et vist potentiale, hvis den ellers blot blev besøgt mere end tilfældet er (godt 10.000 forbi siden 10. januar, hvor den blev sat i søen) og hvis der samtidig kom nogle flere annoncører på Danmarkskortet, så det kunne være lidt "sjovere" for de besøgende at klikke rundt.

Konkret går mit spørgsmål derfor på, hvor I tror/mener, det kunne være relevant at annoncere for siden...?

- Har overvejet internetudgaven af DBA og G&G, samt trykte aviser, men ved ikke, hvor stor effekt det evt. vil give...

Har samtidig også forsøgt at få presseomtale af siden, ved at skrive til stor set alle tænkelige medier, men indtil videre desværre uden held...

Håber derfor nogle af jer måske kunne komme med et har "guldkorn".

I øvrigt er evt. interesserede annoncører på www.pixiland.dk selvfølgelig også MEGET velkomne

/Michael

Fra Horsens
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 10:29
Jeg har desværre ingen råd til dig vedr. markedsføring af siden.
Grunden er at jeg simpelthen ikke tror på ideen.

Brug din tid på noget mere fornuftigt, det er der nok flere penge i. Jeg tror du kommer til at spilde tid og penge på det projekt. Toget er kørt.

Der er en grund til at medierne ikke gider at skrive om det. Det var da meget sjovt at en gut faktisk kunne få solgt sine pixels - men så var det også det. Det er begrænset hvor meget nyhedsværdi der i endnu et site af slagsen der skyder op - for ikke at tale om reklameværdien for annoncørerne.

Mvh. Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 10:54
Husk også, at den oprindelige side havde en god historie bag - den unge
mand, der ikke ville sætte sig i gæld for at få penge til sin
uddannelse.

Langt de fleste plagiatsider er nogen som blot vil tjene penge på deres egen udgave af ideen.

Dem der har valgt at benytte det til indsamlingsformål tror jeg har en vis mulighed for succes.

Desuden vil din side jo blive mindre interessant, hvis der kommer for mange på, da man så ikke længere kan se Danmarkskortet.

Dog er det rart at se, at du ikke forsøger at give udtryk for, at idéen
er din egen, hvilket jeg har set en anden dansk plagiatside gøre.

For i øvrigt skal du ikke lede efter idéen, der giver kassen, men selv
udvikle den - helt fra bunden af. Og husk at hvis der kan bindes en god
historie sammen med idéen, så er muligheden for at få succes større.

Fra Tølløse
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 11:03
Du kan nok komme langt ved at stille dig selv følgende spørgsmål:

1. Hvad får jeg som bruger ud af at besøge din side? Er det nok til at jeg vil bruge tid på det?

2. Kan jeg som betalende annoncør regne med, at tilstrækkeligt mange vil besøge siden og klikke på mine pixels?

Når JEG sætter mig ned og besvarer spørgsmålene, så er svarene "ingenting" og "nej". Derfor må jeg nok tilslutte mig Claus P. og sige, at HISTORIEN er brugt og død, så du får ikke nogen til at skrive om det, for på den måde at skabe nyhedsværdi og ny trafik.

Markedsføring er et rigtig godt værktøj, som kan købes i mange afskygninger, men der er ingen af dem, der mig bekendt kan sælge et produkt, som ingen har brug for.

Kontant men ærligt sagt - jeg tror heller ikke på det.

Med konstruktive ønsker om en gennemtænkt ommer,

Claus

Professional Quiz Services - 1st-Quiz.com

Fra Horsens
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 11:33
He, he... man kan konkludere udfra denne tråd at statistisk får du ikke nogen der hedder Claus med på den idé

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 21:30
Dato: 7/7/2006 11:32:37 AM Forfatter: Claus P He, he... man kan konkludere udfra denne tråd at statistisk får du ikke nogen der hedder Claus med på den idé

*LOOOOL* hvad pokker... bare man ikke få "klaus" her inde på amino! *G*

Nå men.. hvis du endelig skulle gøre noget ved siden.. så skal du fjerne det gitter... og lave danmarkskortet i flash med prikker eller andet, og hver gang man suser over en prik så popper der en annonce op på siden, og forsvinder igen når man suser væk fra prikken... Så var siden måske lidt mere indbyndende at se på :-)

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)