Halløj. Har med stor interresse læst flere af indlægene i dette fora og håber derfor på lidt feedback fra nogle af jer vedr. min hjemmeside www.pixiland.dk , omkring markedsføring heraf. Jeg kender allerede godt historierne og rådene om, at man ikke skal forsøge at gentage en "succes", og da min side jo klart er et plagiat af milliondollarhomepage.com, så kan jeg derfor selvfølgelig heller ikke forvente en gentagelse af Alex Tew''s succes. Jeg tror dog stadig siden har et vist potentiale, hvis den ellers blot blev besøgt mere end tilfældet er (godt 10.000 forbi siden 10. januar, hvor den blev sat i søen) og hvis der samtidig kom nogle flere annoncører på Danmarkskortet, så det kunne være lidt "sjovere" for de besøgende at klikke rundt. Konkret går mit spørgsmål derfor på, hvor I tror/mener, det kunne være relevant at annoncere for siden...? - Har overvejet internetudgaven af DBA og G&G, samt trykte aviser, men ved ikke, hvor stor effekt det evt. vil give... Har samtidig også forsøgt at få presseomtale af siden, ved at skrive til stor set alle tænkelige medier, men indtil videre desværre uden held... Håber derfor nogle af jer måske kunne komme med et har "guldkorn". /Michael ![]() |
Jeg har desværre ingen råd til dig vedr. markedsføring af siden.
Grunden er at jeg simpelthen ikke tror på ideen.
Grunden er at jeg simpelthen ikke tror på ideen.
Brug din tid på noget mere fornuftigt, det er der nok flere penge i. Jeg tror du kommer til at spilde tid og penge på det projekt. Toget er kørt.
Der er en grund til at medierne ikke gider at skrive om det. Det var da meget sjovt at en gut faktisk kunne få solgt sine pixels - men så var det også det. Det er begrænset hvor meget nyhedsværdi der i endnu et site af slagsen der skyder op - for ikke at tale om reklameværdien for annoncørerne.
Mvh. Claus