Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt hjælp til kommende iværksættere?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Jeg har rumlet lidt med en ide (ideen fik jeg faktisk fra en anden amino), hvor man kan købe sig til en hjemmeside for ca 3000,00 kr på afbetaling over 4 gange. Den første betaling er en kombination af første afdrag og et dipositum.

Min ide for en hjemmeside er med baggrund i et gratis cms system med dertilhørende gratis templates, som kan rettes lidt til via html.

Jeg ved godt, at jeg lidt går modsat ideen om et unikt design, men hvorfor opfinde den dybe tallerken en gang til, når den nu er opfunden.

Nogle iværksættere er bestemt mere til unikt design og søger jo selvfølgelig andre folk med kompetencer, jeg ikke har.

Men jeg er lidt nysgerrig efter at vide, om der er nogle iværksættere eller kommende iværksættere, der kunne være interesseret i den ide, som jeg ovenfor har beskrevet.

Jeg vil meget gerne høre nogle inputs fra folk.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 08:57
Hej,
Jeg er ikke ekspert på området, men hvis jeg kan læse noget ud af henvendelserne om mødebookingshjælp til DanAgora, er det, at der er rigtigt mange CMS-udbydere, som leder efter sælgere pt.

Er det korrekt, at markedet er lidt tæt for tiden?

Kim, der er mange prismodeller derude, og det er svært at komme med noget nyt, vil jeg vurdere.

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:45
Hej Anders

Tak for dit input. Jeg er godt klar over, at der er mange om budet. Min indfaldsvinkel er, at der nok sidder nogle nuværende eller kommende iværksættere, der gerne vil have en hjemmeside, men ikke lige har så mange penge på en gang, at man kan betale af én gang - derfor mit spørgsmål.

Jeg glemte faktisk at sige, at afdragsbetalingerne er uden renter, så det er med andre ord rentefrit.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)