Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ove Bjørn Kraft søger samarbejdspartner... som er vandt til at færdes på de bonede gulve

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Klovn:

Mikkel, du lyder lidt morgensur i dag!Smile

Hej Henrik, egentlig ikke. Jeg er bare træt af at høre om den her fyr som åbenbart mener han er så kendt at vi alle burde vide hvem han er. :)

Klovn:

Hvad er det der lige præcis for dig til at kalde det spam dette indlæg?

Preformatterede indlæg, salgstaler, 100% ignorering af kritik, også den konstruktive af slagsen.

Derudover har brugeren flere gange fået slettet sine indlæg og efterfølgende blot oprettet dem igen.

Til syvende og sidst, der ér ikke tale om korrekt kategori. Fyren prøver at sælge til "OTJ"-Træning ... under dække af at søge samarbejdspartnere, det  virker højest uhæderligt og det viker tilsyneladende, han har da ihvertfald fået dig til at tro på det :)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:52

Hej Mikkel,

Vi er enige så langt  at  der ikke "umiddelbart" er en sammenhæng mellem OBK's to indlæg og hvis det er bevidst at der forsøges at sælge OTJ-Træning under dække af at søge samarbejdspartner - ja så er vi ikke uenige om lige præcist det punkt.

Jeg ved ikke hvad du mener OBK skulle have fået mig til at tro på. Jeg faldt over tråden alene fordi jeg for snart 20 år siden har slidt løbesko op i forbindelse med Ove's løbetræning.

Henrik

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:00

Se løbetræning ... DET var måske noget jeg ku lokkes med på :P

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 08:06

fejl

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 8. Nov 06
Skrevet kl. 08:07

Undskyld gentagelsen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 8. Nov 06
Skrevet kl. 08:10

Undskyld gentagelsen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 8. Nov 06
Skrevet kl. 14:13

Hej Henrik.

Til din orientering er OTJ-Træningen gratis og ikke noget jeg sælger... Det er en del af et eventuelt samarbejde med en ny partner! Men Mikkel har ret i at OTJ-Trænings indlæget er havnet på en forkert hylde...Det beklager jeg.

Med venlig hilsen

Ove Bjørn Kraft

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)