Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop, men hvilke vare ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er ved at lave en webshop med hårvoks id og difi (kendte mærker) og bjørn borg underbukser.

Men Hvilke vare skal jeg ellers sælge ? Mine ideér : 

• Mp4 afspiller
  • G-star t-shirt

Har i andre ideér ?

Tak for Hjælpen :)

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 13:48

Hmm, så vidt jeg kan læse vil du lave en shop målrettet mod de trendye gadgetnørdede 'går op i sit hår' knægte? Er det korrekt? :)
Jeg kunne skyde tusindvis af produkter af, men hvad synes du selv at fokus for shoppen skal være? Hvem er din målgruppe?
Når du ved det, så er produktdelen meget nemmere :)

Mvh Christian

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra Vester Hornum
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 16:26

Kan kun give Christian ret.

1. Find ud af målgruppen, og hvad der rykker i den mågruppe.

2. Når du ved hvilken målgruppe du henvender til dig er du ikke i tvivl om hvilke vare der sælger.

Med venlig hilsen / Best Regards 

Jimmy Rabøl Jørgensen.

Tilmeldt 29. Jun 08
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 16:36

Nu siger du selv mp4 osv. Jeg tror du skal passe meget på at du ikke bare smider en hel masse produkter ind i din webshop. Du skal finde én vej du vil gå og så holde dig til den produktgruppe. Nu lyder det til at du f.eks. har valgt at satse lidt på udseende osv. Så ville jeg foreslå at du evt. kunne sælge barber-skrabere eller sådan noget.

Der er ekstremt mange muligheder det vigtigste er bare at du holder dig inden for din kategori.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:53

Master Vind:

• Mp4 afspiller
  • G-star t-shirt

Når man handler med G-Star accepterer de ikke at man kun køber t-shirts. Man skal købe produkter fra alle deres kategorier (dvs. jeans, sweat, skjorte, underwear, acc, t-shirt, shorts, jakker, basic produkter m.m)

Og får at g-star over hovedet gider tage folk alvorligt, skal man ligge en ordre på rigtige mange tusinde, 50.000 er ikke nok, det kommer du ikke langt for. for 50.000 får du 100 par jeans fordelt på 5 modeller = 20 par pr style. og det er heller ikke ret meget. og så skal du have t-shirts, de koster 126-200 gennemsnitlig bare for at sætte det i relief.

Og jeg er endnu ikke stødt på en dansk webshop der har fået lov til at sælge g-star tøj.

Og så er der os stor forskel på at sælge tøj og mp4 afspillere,.

Mit råd til dig vil være at sætte dig ned og brainstorme alt hvad du kan finde på og så se hvor´det bringer dig :)

Held og lykke

Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 19:56

Lars Mathiesen:

Master Vind:

• Mp4 afspiller
  • G-star t-shirt

Når man handler med G-Star accepterer de ikke at man kun køber t-shirts. Man skal købe produkter fra alle deres kategorier (dvs. jeans, sweat, skjorte, underwear, acc, t-shirt, shorts, jakker, basic produkter m.m)

Og får at g-star over hovedet gider tage folk alvorligt, skal man ligge en ordre på rigtige mange tusinde, 50.000 er ikke nok, det kommer du ikke langt for. for 50.000 får du 100 par jeans fordelt på 5 modeller = 20 par pr style. og det er heller ikke ret meget. og så skal du have t-shirts, de koster 126-200 gennemsnitlig bare for at sætte det i relief.

Og jeg er endnu ikke stødt på en dansk webshop der har fået lov til at sælge g-star tøj.

Og så er der os stor forskel på at sælge tøj og mp4 afspillere,.

Mit råd til dig vil være at sætte dig ned og brainstorme alt hvad du kan finde på og så se hvor´det bringer dig :)

Held og lykke

Har fundet ud af at jeg kun vil sælge hårvoks, jeg skal bare have solgt de sidste pakker BB jeg har tilbage så er det ren voks.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)