Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

lille elmotor til montering på

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

jeg søger elmotor som skal på sættes barnevogne, så den kan køre automatisk, hastigheds reguleringen skal sidde oppe ved styret og være trinløs

det skal bruges til kommunale institutioner så det skal også være en ordentlig kvalitet, men det skal være en der kan leverer alt dertil så den er lige til at monterer

hilsen

thomas

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 12:52

fordi det er tungt at skubbe en barnvogn eller? Kommunale institutioner

Tilmeldt 6. Mar 09
Skrevet kl. 13:18

hejsa

ja, det er det arbejds miljø mæssige idet med tunge løft og 4 børn i vognen er det jo nemt med vognen ca. 80 kg ialt

hilsen

thomas

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 15:43

Jeg vil tro der skal lidt mere info på banen til folket, jeg mindes ikke at alle barnevogne er 100% ens

Tilmeldt 6. Mar 09
Skrevet kl. 23:04

hejsa

okay ja, den er inde på babytrold.dk

gå ind under instituationer trille magnum, og så er der vist en yders til højre med motor

hilsen

thomas

Fra Khon Khaen
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 11:02

Hej Thomas !

Når man kikker på vognen kan man jo se at hele delen med de store hjul og motor er et sammenbygget enhed !
Det gør jo at det er noget der skal udvikles specielt til hver vogn type !

Jeg vil tro at disse vogne er dyre, men det er jo på grund af at disse motor enheder er specielle og der bliver nok ikke solgt så mange af dem, hvis antallet var mange tusinde ville prisen være meget lavere !
Men det er sådan at den første enhed altid er meget dyr i udviklings omkostninger og de efterfølgende skal jo betale det, så hvis det antal ikke er stort så vil prisen være høj !

I Danmark har der altid været tradin for at sådanne ting til instituationer osv. kostede en bondegård, i begyndelsen af 90erene kostede disse handicab scootere 35-50.000 Kr. jeg købte dem i Taiwan for 1200 USD og solgt lidt til mine kunder inden for computere, der var nogle der havde en tante elle morfar som manglede sådan en, havde ikke tid til at bruge mere tid på det, jeg ved faktisk at nogle af dem stadig køre rundt, godt nok med batteri sæt 10 eller 15 !! men resten holder !!

Jeg vil kikke lidt rundt og se om der findes noget på verdensmarkedet som kan bruges, hvilken andrer vogne bruges ? Sp man har noget at se på ?
Man kan jo ikke modificere deres da den trækker direkte på de store hjul, hvis det er noget man skal påsætte senere skal det jo være noget der trækker ved at en gummirulle kommer ned ovenpå hjulene, som på en gammel Velo Solex !!

Send evt. hvad du har på det til min mail termalou@loxinfo.co.th

Tilmeldt 6. Mar 09
Skrevet kl. 16:56

hejsa

der er noget der bliver bygget på efterfølgende men det er kun babytrold og odder vognen som er til instituioner

hilsen

thomas

Fra Khon Khaen
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 18:23

Jeg har en fabrik som laver handicap scootere, elektriske rullestole og selv elektriske vogne til at køre sin golfbag på !
Så de har al teknikken, det skal bare sættes rigtigt sammen, men det er jo ikke nemt hvis der er for mange forskellige de skal passe på !

Hvis du er intereseret så mail til mig termalou@loxinfo.co.th det er jo ikke nemt at snakke sammen over en side som denne !

Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:44

Syntes det er mere hårdt for de unge menesker, som går med Reklamer og Aviser. Deres trækvogne er utrolig tunge, nemt omkring 70 -90 kg. Det ville være smart, om man kunne montere et eldrevet næsehjul på disse avis tralere. Det er der åbenbart ingen som har tænkt på.

En sådan trailer er meget tungere, at køre med end en barnevogn. Her er der endda tale om unge menesker, som tit ikke engang vejer så meget som den trailer, de skal trække.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 15:42
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)