Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tryksager til gode priser? - visitkort fra 40 kr for 100 stk!

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har fået endnu en god kontakt i trykkeri branchen og tænker derfor på at udvide sortimentet fra kun at være tampon tryk på reklameartikler til også at være digital og offset tryk af diverse tryksager.

Eksempler på tryksager:

100 stk visitkort 4+0 300gsm papir digitalt trykt på Xerox IGen3 maskine - 40 kr ex moms og levering. (4+4: 70 kr)

500 stk visitkort 4+0 350gsm papir, offset trykt - 100 kr ex moms og levering. (4+4: 149 kr)

500 stk brevpapir i en farve, 90gsm papir, offset trykt - 289 kr ex moms og levering. (1000 stk: 359 kr)

Vi kan også trykke alt muligt andet - dette er bare et par eksempler.

problemet ved setup'et er at leveringstiden er lidt længere end hvis man får trykt normalt - nemlig 8 - 14 dage fra bestilling til fragtmanden afleverer din ordre.

Det skal lige nævnes at servicen ikke er online endnu og derfor tager jeg ikke imod ordrer endnu - det er nærmere for at høre om folk ville bruge en sådan service? - hvor priserne er gode, men leveringstiden er langsommere.

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 21:26

Hej Janus

God at se du forsat udvikler din nye forretning.

Det nye tiltag er jo helt i tråd med dit koncept, små mængder til en fornuftig pris, men om det er godt, billigt eller andet skal jeg slet ikke gøre mig klog på da jeg intet aner om tryk af visitkort og brevpapir, men for mig personligt er det ganske ok priser. Jeg vil nu ønske jeg kunne se et bredt udvalg at muligheder på hvad du kan lave af visitkort. Nok mest for at se mine muligheder i disse nye tiltag fra dig.

Venligst

René Buch

Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 22:08

Hej.

Jeg mener setup'et er iorden - leveringstiden er ikke alfa og omega i din branche. Det er derimod kvalitet og pris. Jeg ville til enhver tid foretrække det sidste - når stakken med visitkort eller brevpapir er ved at være i bund, ja så bestiller man blot i go' tid...

(Hvad ta'r du for brevpapir med 2 farver? - hvis du kan levere)

mvh

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 22:17

Hej

Ja - vi trykker også i flere farver.

For at gøre det til en god pris har vi kun 2 forskellige puljer - 1 farve og 4 farver.

4 farver koster: 500 kr. for 500 stk, 550 kr. for 1000 og 600 kr. for 2000 stk.

Omkring kvaliteten benytter vi os kun af de bedste maskiner og når vi først kommer for alvor igang sender jeg gerne prøver ud.

Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 22:22

hvad med flyves er det noget i laver eller reklame på A4 str.?

kenneth

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 22:31

det kan du tro.

hvor mange stk? og tryk på en eller begge sider?

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 00:07

Hej Janus, se du bare at komme igang,,, det lyder virkelig fornuftigt med de priser... Held og lykke...

Fra Risskov
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 10:20

Jeg vil muligvis nok benytte mig af sådan en service.

Jeg kan godt vente lidt længere tid, hvis jeg kan spare lidt penge Stick out tongue

Mvh Agnete Justesen

Alma & Jacob - Økologisk og bæredygtigt legetøj valgt med omtanke almaogjacob.dk

Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 10:42

har også et behov her :-) leveringstid er ikke noget problem på dette punkt.

Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 13:47

jamen det er kun på en side og vi snakker mange tusind over perioder

hvad er prisen ?

kenneth

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)