Hej Jeg har fået endnu en god kontakt i trykkeri branchen og tænker derfor på at udvide sortimentet fra kun at være tampon tryk på reklameartikler til også at være digital og offset tryk af diverse tryksager. Eksempler på tryksager: 500 stk visitkort 4+0 350gsm papir, offset trykt - 100 kr ex moms og levering. (4+4: 149 kr) 500 stk brevpapir i en farve, 90gsm papir, offset trykt - 289 kr ex moms og levering. (1000 stk: 359 kr)
Vi kan også trykke alt muligt andet - dette er bare et par eksempler. problemet ved setup'et er at leveringstiden er lidt længere end hvis man får trykt normalt - nemlig 8 - 14 dage fra bestilling til fragtmanden afleverer din ordre. Det skal lige nævnes at servicen ikke er online endnu og derfor tager jeg ikke imod ordrer endnu - det er nærmere for at høre om folk ville bruge en sådan service? - hvor priserne er gode, men leveringstiden er langsommere. |
Hej Janus
God at se du forsat udvikler din nye forretning.
Det nye tiltag er jo helt i tråd med dit koncept, små mængder til en fornuftig pris, men om det er godt, billigt eller andet skal jeg slet ikke gøre mig klog på da jeg intet aner om tryk af visitkort og brevpapir, men for mig personligt er det ganske ok priser. Jeg vil nu ønske jeg kunne se et bredt udvalg at muligheder på hvad du kan lave af visitkort. Nok mest for at se mine muligheder i disse nye tiltag fra dig.