Okay, jeg har mit domæne og webhotel hos to forskellige udbydere... Vil det på nogen måde være en fordel at flytte domænet over til udbyderen af webhotellet? Hvis jeg skal pege domænet fra hvor det er nu til udbyderen af webhotellet, skal jeg vel bare pege det på den nameserver og IP adresse jeg får oplyst right? Vil siden være længere tid om at hentes når det foregår på denne måde? |
Pegning af domæne
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
- 1
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Hvis nu webhotel udbyderen skulle gå neden om og hjem kan du bare flytte uden bøvl... Det kommer ikke til at gå langsomt.... Da når domænet bliver resolved til iper o.s.v skal den finde vej til ipen.... |
Oki cool. Tak. Med hensyn til at foretage selve pegningen af DNS, er det blot at pege den på navneserveren og IPen? |
|
Jeg genopliver tråden, da jeg skal bruge en person der vil logge ind på min GratisDNS konto for at se om jeg har opstillet det korrekt, og hvis dette ikke er tilfældet, forklare mig kort og tydeligt, hvor jeg har gjort noget forkert. Problemstilling: Jeg skal have domænet fra GratisDNS til at pege på mit webhotel som ligger hos en anden udbyder. Dog kan jeg ikke få det til at fungere, heller ikke selvom jeg har fulgt deres guides. Login og andre oplysninger kan sendes over PM, mail/msn eller mobil. Cheers in advance |
|
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)