Hejsa! Blot et lille fif til at holde styr på alle de mange visitkort man får samlet rundt omkring :-) Min erfaring er at visitkortmapperne både er dyre og ofte med for lidt plads... Så løsningen er blevet et altmindelig A4 ringbind med samlekortlommer (dem børnene køber til pokemon-kortene). Prisen er ca. 24,95 for 10 lommer, og løber man tør for plads (90 "huller" i alt) så er der rigelig med plads til flere lommer i ringbindet :-) Det var lige min lille løsning til visitkortene :-) MVH Mette ps... Ihh kan se at jeg er første mand (kvinde) på banen her til morgen... har i andre arbejdet længe i går aftes? *G* |
ps... Ihh kan se at jeg er første mand (kvinde) på banen her til morgen... har i andre arbejdet længe i går aftes? *G*
Ja det bliver man næsten nød til i denne ulidelige varme :) lige omkring 13-14 tiden står solen direkte ind på kontoret og steger os.
Så vi har lagt vores arbejdstider lidt om i disse dage, det er nu dejligt at være iværksætter
Så vi har lagt vores arbejdstider lidt om i disse dage, det er nu dejligt at være iværksætter