Hej Allesammen Jeg leder efter noget som ´kan bruges som whiteboard til, at sætte op på væggen, vi har et stykke væg som vi gerne vil "tapetsere" med noget som vi kan bruge som vi bruger et rigtigt whiteboard, kender i til noget, evt en voks dug eller lign. Kom med nogle gode forslag. Mvh Kim |
Whiteboard agtigt tapet, til væggen?
- 1
Hejsa, Firmaet Unik Office forhandler en statisk whiteboard-folie, der klæber sig til plane overflader. Jeg har anvendt den en del, når projekter bliver som omfattende at man løber tør for whiteboardplads, og hvis man skal holde et oplæg et sted, hvor man ikke ved, om der er whiteboard. Mvh. Joachim |
Mvh. Joachim Lykke Andersen
|
Hejsa! Du kan også prøve at ringe til Millex ( www.millex.dk ) Hvis ikke de har noget du kan bruge, kan det være at det kan fortælle hvem der har, de gør i hvert tilfælde en del inden for whiteboards :-) MVH Mette |
Online markedsføring - Marketingzonen.dk
Vedr. ”De talende vægge” fra WriteWall. Jeg tillader mig uopfordret, at fremsende link til vores hjemmeside www.writewall.dk Vi sælger Whiteboard tapet fra Walltalkers. Produkterne kan monteres fra gulv til loft, fra væg til væg, på gulvet, døren, runde vægge, søjlerne mm. Tænk alle overflader som mulige projicerings, skrive bar og magnetiske overflader! Der er ingen grænser for længde og bredde! Den 01.08.2007, overtog Writewall.dk forhandlingen af Walltalkers i Danmark. I den forbindelse har vi brug for nogle gode referencer. I meget velkommen til at kontakt os for et evt. konsulent besøg, fremvisning eller reference! Håber at det har jeres interesse. På forhånd tak! Med venlig hilsen Cand. mal. Lars Frey Jørgensen |