Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Test af etikette til nyt produkt

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE

Hej alle

Jeg er ved at lave etikketen med bagsideteksten til et produkt. Produktet er en usynlig antiskridsbehandling af våde glatte fliser. Grammatik og korrektur er ikke min stærke side og desuden vil jeg gerne være sikker på at udefrakommende til fulde forstår meningen med min etikette.

på forsiden står der: "Slut med glatte fliser", "Usynlig skridsikring", "enkel behandling", "lang holdbarhed", "alle typer fliser".

Så vil i ikke hjælpe mig med at finde fejlene/dårlige formuleringer i nedenstående tekst:

Øger skridsikkerheden med 2-3 gange på alle keramiske overflader; fliser, marmor, klinker, granit, terrazzo samt beton og emaljebadekar.

Brugsanvisning:

1.       Vask og tør gulvet grundigt.

2.       Påfør Slip-Stop Invisible i et tyndt lag til gulvet er vådt.

3.       Lad det tørre 2 min.

4.       Skyl grundigt med vand.  

Gulvet er klar til brug

I de fleste tilfælde er én behandling nok, men ved meget glatte fliser kan det være en fordel at behandle 2-3 gange for at øge skridsikkerheden.

Hvis Slip-Stop Invisible tørrer for lang tid, kan gulvet blive en smule mat. Lav eventuelt en test på en enkelt flise inden behandling af hele gulvet. Hvis flisen bliver mat så sæt tørre tiden ned til under 2 min. Eventuel mathed forsvinder ved slid og gulvet fremstår som før behandlingen. Ved større gulvarealer kan det være en fordel at dele gulvet op i mindre områder således at Slip-Stop Invisible tørrer i lige lang tid inden det skylles af. Se mere på www.slip-stop.dk

Rækkevidde: 6-8kvm.

Indhold: 500ml

Holdbarhed: 1-5år. Afhænger af trafikken og rengøringen da skridsikkerheden aftager af med tiden. Til privat brug anbefaler Slip-Stop at behandle gulvet hvert 1-2 år for at opretholde et højt sikkerhedsniveau.

Rengøring: Det er vigtigt at holde gulvet rent for kalk og snavs da skrid-effekten ellers vil aftage. Der skal ikke benyttes specielle rengøringsmidler.  

Vigtigt: Da Slip-Stop Invisible er syrligt anbefales det at bære handsker og have god udluftning under behandlingen. Ved øjenkontakt, skyl med vand og kontakt læge. Opbevares utilgængeligt for børn. 

Se nærmeste forhandler på www.slip-stop.dk

På forhånd tusind tak

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm 28 visninger uden svar. Det opfatter jeg positivtSmile

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)