Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Komplet Survey-System

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jul 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino''er!

Jeg er igang med et projekt, hvor jeg skal konstruere et survey-system.

Der skal udsendes mange forskellige surveys i løbet af et år, og de skal både indeholde billeder, billedfiler og almindelige spørgsmål. Det er et must at det er nemt/intuitivt at benytte systemet - lidt á la TYPO3/CMS-systemer.

Jeg har læst den tidligere tråd herinde vedr. onlinespørgeskemaer/surveys, men hvad jeg har brug for er en komplet løsning, idet jeg ikke selv kan programmere, og ingen af de eksisterende løsninger lever op til kravene. 

Jeg søger derfor også nogle som ved hvor man evt. kan finde programmører henne, eller måske du selv kan stå for dette!? Det kunne være sider som www.programmingoutpost.com  hvor man beskriver det produkt man gerne vil have lavet, og efterfølgende byder folk ind på det. 

Hvis du er interesseret i at høre mere, kan jeg sende dig en beskrivelse af det produkt jeg søger/skal have konstrueret. 
- for hvor findes den bedste løsning?

Venlig hilsen 

Rune Kokholm
rk@reteamglobal.com
+45 32626202

Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 15:22
Der findes også http://www.rentacoder.com/ - men jeg vil anbefale at du alliere dig med en herhjemme der har kendskab til programmering/det tekniske, da det er min erfaring at det kræver noget teknisk indsigt for f.eks. at kunne vejlede og styre et par indiske programmører.

Det er generelt rigtig billigt at få udviklet noget derude i østen eller Østeuropa men det kræver også mange timers projektledelse selv hvis opgaven er 110% udførligt beskrevet.

/askhoej

Tilmeldt 3. Jul 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:35
Ja - outsoursing af programmeringen er en god mulighed. Er der nogen der ved hvor man kan finde folk der varetager outsourcing, dvs. "software-brookers"?

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 15:37
Du kan prøve at tage et kig på PHPSurveyor, som er et open source-surveysystem, hvor grænsefladen også findes på dansk.

Det er muligt at lægge billeder ind, men dog kun via HTML-kode i øjeblikket.

Jeg vil dog gerne hjælpe dig med at tilføje den funktionalitet, så det
også bliver muligt at indlægge billeder direkte fra dit filsystem til
survey-systemet.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)