Jeg er grafisk studerende, der skal lave eksamensprojekt om emballage og søger en virksomhed at samarbejde med. Det kræver at der er en produktserie eller et produkt, der mangler emballage eller trænger til et redesign og derudover en briefing om ønsker, behov og muligheder etc. og evt. noget feedback til sidst. Desuden kræver det at produktet sælges i "real life" butikker og ikke kun på nettet, da der indgår elementer omkring instore-marketing, der skal inkorporeres i projektet. Jeg håber der er nogle interesserede, kontakt kan ske på info@klysgaard.dk Mvh Kathrine |
kathrinelysgaard:Jeg er grafisk studerende, der skal lave eksamensprojekt om emballage og søger en virksomhed at samarbejde med. Det kræver at der er en produktserie eller et produkt, der mangler emballage eller trænger til et redesign og derudover en briefing om ønsker, behov og muligheder etc. og evt. noget feedback til sidst. Desuden kræver det at produktet sælges i "real life" butikker og ikke kun på nettet, da der indgår elementer omkring instore-marketing, der skal inkorporeres i projektet.
Jeg håber der er nogle interesserede, kontakt kan ske på info@klysgaard.dk
Mvh Kathrine
Uhh det er en skam, at du skal have butiks-delen med.. Vi har nemlig en emballage der skal til at have nyt design, men det er forsendelses-emballage, ikke display-emballage.. Så den skal ikke ligge som en salgsvare i butikker, men skal sælges til andre virksomheder, som skal bruge den til at sende varer til deres kunder i - men det kan vel ikke bruges så?