Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Levende person flash med tale ind over hjemmesiden....

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Feb 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har fået tilbudt at få lavet et klip til vores hjemmeside ala dette:

http://www.igc.dk/

Vi syntes idéen er fantastisk, men at prisen nok var lidt højere end vi havde håbet. Er der nogen der ville komme med et skarpt tilbud på en totalløsning af dette for os.

Det skal være en skuespiller der fortæller et manuskript vi laver. Det skal omhandle vores lædersofaer. Vi vil gerne gøre opmærksom på at de fåes i 20 farver og kan speciallaves i størrelsen. Denne information ser vores brugere aldrig, de klikker straks på billederne istedet ;D

Og vil også gerne lige høre hvad i syntes om hjemmesider med bevægende personer der kommer gående ind. Træls eller smart?

Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart virker det som en god ide.Jeg kan godt lide det. Jeg kender desværre ikke nogen der kan lave det...

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg får ikke lige nogen flashpræsentation når jeg går ind på den side du linker til, men at dømme ud fra det du skriver så prøv at kontakte Flaysia. De laver i hvert fald noget i den dur, hvis jeg forstår dig rigtigt.
Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Irriter mig ihvertfald at man ikke kan "stoppe" ham, og at han står lige midt i det hele :) bare et par ideer til hvis du en dag får lavet sådan en.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du spurgt hos IGC allerede?
Ellers skriv til Jesper Holm derfra, han er super flink og dygtig :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er www.2BConnect.dk  der laver produktet. Det hedder en ScreenBooster. Der kan lægges synlig "luk knap" på, og der kan laves spærring via cookie eller IP, så man ikke behøver se den hver gang. Og der er mange andre muligheder.

Princippet er, at man kan lægge film på sit site, uden at ændre opbygningen af sitet

Se et par aktuelle eksempler på ScreenBooster i brug her:

http://www.bravotours.dk/

http://www.dongenergy.dk/privat/El/co2balance/Pages/co2balance.aspx

www.cooltel.dk

www.koldinghus.dk

http://www.xl-byg.dk/Default.aspx?ID=354

www.aunsbjerg.com

www.peternorsk.dk    

www.vica.as

Fra København
Tilmeldt 30. Aug 05
Indlæg ialt: 138
Fra  BARON & COMPANY reklamebureau, effektiv markedsføring i København Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi blev for nogen tid siden kontaktet af B2connect og tilbudt en screenboster løsning til vores hjemmeside.

Da vi netop havde besluttet os for at i gangsætte arbejdet en udskiftning af siden, var vi ikke interesserede. Dette arbejde er forøvrigt ikke afsluttet endnu, men...

Eftersom det var en lidt sjov web-effekt med nyhedens interesse, undersøgte vi kompleksiteten i selv at producere den slags. Ud fra denne erfaring fandt vi prisen vi fik ganske pebret.
Henvendelsen fik os dog til at tænke produktet ind til de kunder, det kunne være relevant og være interessant for - og til en mere afdæmpet pris (der selvfølgelig afhænger af kundens ønsker og vores involveringsgrad etc.)

For tiden afbejder vi på de første projekter for vores egne kunder. Du er velkommen til at kontakte os hvis du er interesseret i en pris ud fra dine ønsker/krav.
Go' weekend!

Masser af venlige hilsner
Søren Baron Rom, BARON & COMPANY reklamebureau, Rådhuspladsen 77, Kbh.

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Mulighederne med denne type online video er rigtig mange. Der findes systemer, hvor der er et lille panel med stop-/playknap osv., knapper du kan brande så det passer til dit site. Det kan ganske frit vælges om systemet automatisk skal køre eller ikke, om det er uden stop eller ej.

Desuden er der også mulighed for at systemet husker den besøgende, og fx derfor ikke viser en velkomstvideo igen, hvis der er gået under et vist antal dage/uger/måneder.

Mulighederne er mange. En af grundene til priserne er så høje tror jeg er:
1. For dyr integration(kan efterhånden gøres til en udemærket pris)
2. Professionelle skuespiller(I USA er det meget stort at bruge professionelle som talspersoner online)
3. Der har været få webbureauer som har kunnet - Derfor har det været lidt eksklusivt.

Vi kan også hjælpe med det, men det er endnu ikke noget vi annoncerer med - Vi går officielt i luften senere på året.

Skulle der være spørgsmål om mulighederne kan I altid skrive til nikolaj@standoutdesign.dk. Det er ganske uforpligtende, så hvis du blot vil høre nærmere, så mail endelig:-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)