Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken webløsning er bedst?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg sidder med ideen om at lave et webforum der forhandler heste på nettet, noget lign. www.heste-nettet.dk eller www.heste.dk.

Da jeg ikke kender så meget til selve programmerings delen af det, ved jeg ikke hvad der er bedst at bruge. Jeg ved magento er rigtig god til webshops da googles søge-robotter har nemt ved at "læse" magento. Er det det samme hvis det er et forum, der har annoncer kørende?

Siden skal jo helst ligge godt når man søger på google. Har i nogle gode forslag, eller gode råd der kunne hjælpe mig, vil jeg være enormt taknemmelig ;)

MVH Benedicte

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:50

Sæt dig ned og tegn hele sitet i hånden ... sørg for du selv ved 100% hvad det er du vil have.

Derefter kan du spørge om hjælp, og folk kan meget nemmere hjælpe dig fordi du er klar over hvad du vil have :)

Evt. kan du også søge hjælp til at gennemgå forretningskonceptet før du når så langt :)

Fra Aarhus, Danmark
Tilmeldt 6. Apr 08
Indlæg ialt: 156
Fra  Live Systems ApS Skrevet kl. 18:51

Hej Benedicte

Jeg er ikke nogen SEO ekspert, heller ej nogen magento haj. Jeg tror dog ikke det er magento der vil være det rigtige for dig. 

Heste er jo ikke en vare, man har på lager. Alle heste er en ener, og de skal derfor alle sælges individuelt med forskellige salgsargumenter. Magento er en mere normal webshop, hvor du kan klikke ind, købe en vare, og betale det nemt og smertefrit online. Med heste er der jo meget mere med at de skal prøves, og man skal snakke sammen først.

Jeg tror du ville være bedre tjent med et forum, men jeg vil klart anbefale at du får en udvikler til at hjælpe dig ;-)

Mvh

Kristian

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)