Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Studieplads søges min. 40 kvm

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Skovlunde
Tilmeldt 14. Sep 07
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 01:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er fotograf og har i øjeblikket et kontorlokale i Herlev indrettet til studie. Men jeg er interesseret i at se om jeg kan finde noget større eller billigere eller både og.

Jeg har nu 35 kvm til 5200 kr./mdr.

Det er vigtigt at der er adgang til toilet og mulighed for at parkere. Men ellers kan det for så vidt godt være et kælderlokale eller opvarmet lagerplads. Bare man kan sætte baggrundsruller op enten i loftet eller væggen.

Det vil både blive brugt til studie og kontor.

Herlev, Skovlunde eller Ballerup står øverst på listen :)

- Birgitte, FriskFoto

Fra Skovlunde
Tilmeldt 19. Jun 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Friskfoto

 

Prismæssigt kan jeg pt sagtens matche og gøre det billigere for dig. Inkl. strøm

Der er desuden mulighed for parkering og benytte toilet.

Samt for 1 April. Vil der også være en buissness lounge hvor du vil kunne benytte internet, printer, fax, læse aviser og penge magasiner mm.

Som det er nu har jeg dog kun 28m2 som et stort samlet rum, men i takt med at du formentligt ikke bruger alt pladsen med det samme, kan man arrangere at bygge rum til dig, efter som de bliver ledige. Men kunne jeg lokke dig forbi os, ude på literbuen 2-4 i skovlunde/herlev, lige ved mileparken.

Så kan jeg prøve at vise dig mulighederne ved os?

 

// Michael  

City Self-Storage Skovlunde Literbuen 2-4 2740 Skovlunde 44 92 66 50 - www.cityselfstorage.dk Email: Skovlunde@cityselfstorage.com

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)