Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker du kvalitet frem for kvantitet ?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes nu der var en del fejl(Ugyldig html) paa http://gratis-ting.dk

Og hvorfor er det der bliver brugt en header der siger siden er xhtml, naar det nu er tydeligt at den faktisk er html4 og ikke xhtml. Det er noget sjusk som lidt antyder at jeres html er lavet af en person der ikke kender forskellen.

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 14:59

Det vil jeg få en programmør til at se på med det samme. Tusind tak for tippet

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 17:04

Jeg personligt ville nok være betænkelig eller ihvertfald lige stoppe op ved at handle med et firma der har kontoradresse i DK men er registreret som et engelsk Ltd. Det skuer lidt i mine øjne men det er måske fordi jeg er miljøskadet. Der behøver ikke at være noget odiøst i det. Vær dog lige opmærksom på at hvis det vi taler om er  en filial af et engelsk selskab så skal det fremgå af firmanavnet.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 08:25

Du tager fejl, det er ikke et engelsk Ltd firma. Det er et firma med kontor og gøren i Indien, så derfor naturligvis registreret i Indien. Det har været lidt overkill for os at registrere også et dansk firma til det, bare fordi vi har én mand i Danmark. Det vil desuden være forkert, da vi bør beskattes i Indien, hvor arbejdet reelt foretages.

Jeg er dog fuldt forstående overfor din skepsis. Der er ikke noget mere skummelt end firmaer som har base i Danmark, men har et engelsk Ltd firma. Det er skattemæssigt også forkert.

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 09:08

Fint nok. Man må såmænd gerne have et Ltd. der har base/driftssted i DK. Så beskattes indkomsten af driftsstedet bare i DK. Det samme med selskabet hvis ledelsen er her i landet.   Derfor er det nødvendigvis ikke forkert. Det er bare mere bøvlet (+ at man skal leve med spørgsmål fra kunder m.v.).  

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)