og det betyder intet at den står i f.eks. england, holland eller tyskland, selvom nogen af firmaerne herinde mener noget andet....
Du må gerne lave være med at få dine personlige holdninger til at fremstå som fakta.
Fact er at det i nogen situationer ikke gør noget at maskinerne står langt væk ... men det _altid_ en vurdering du tager fra gang til gang!
Derudover så koster en terabyte international trafik et sted mellem 750 og 3000kr alt afhængig af hvordan ens trafikaftale er skruet sammen, og kan i nogen tilfælde skrues længere ned ved meget store aftaler.
Så hvis du vil hostes i udlandet bør du kontakte en fagmand for at få hjælp til at få afvejet fordele/ulemper.
Jeg skal lige nævne at vores hosting centre står i tyskland og har selvfælgelig alle standard hosting cneter fasciliteter som UPS, Køling, diesel nødstrøm, redundant strømforsyning fra 2 udbydere, redundante forbindelser fra 3 forskellige carrier.
Hos os får man 3000GB (3 TB) trafik med i prisen, vores dedikerede servere starter ved 449,- Dkr/måned
Jeg vil så istedet anbefale at vælge en leverandør hvor du får det du betaler for, og ikke pulje-basserede koncepter der er prissat efter at kunderne ikke udnytter den fulde tildelte kapacitet.
Men igen, det kommer selvfølgelig an på behov og forventninger.
Du må gerne lave være med at få dine personlige holdninger til at fremstå som fakta.
Se det er jo bare din opfattelse af det jeg skriver og hvis du mener jeg skriver fakta, så er der vel ingen grund til at skrive mere :-)
Mikkel Mikjær Christensen:
Derudover så koster en terabyte international trafik et sted mellem 750 og 3000kr alt afhængig af hvordan ens trafikaftale er skruet sammen.
Det er jo ikke korrekt det du skriver, det skal IKKE koste fra 750 og op... . Jeg har derfor lige sakses et sted fra, hvor det fungerer uden problemer :
Så hvis du vil hostes i udlandet bør du kontakte en fagmand for at få hjælp til at få afvejet fordele/ulemper.
Du mener dermed at andre ikke ved hvad de snakker om.
Kan så fortælle, at jeg har benyttet samme firma i over tre år uden et eneste nedbrud.
Den gamle server jeg skrottede hos dem, havde kørt med en oppe tid på 99,996 % hvilket er 6 bedste hos dem og der har ca. 100.000 kunder, det synes jeg nok er noget som taler for sig selv.
Se det er jo bare din opfattelse af det jeg skriver og hvis du mener jeg skriver fakta, så er der vel ingen grund til at skrive mere :-)
Mikkel Mikjær Christensen:
Derudover så koster en terabyte international trafik et sted mellem 750 og 3000kr alt afhængig af hvordan ens trafikaftale er skruet sammen.
Det er jo ikke korrekt det du skriver, det skal IKKE koste fra 750 og op... . Jeg har derfor lige sakses et sted fra, hvor det fungerer uden problemer :
Du mener dermed at andre ikke ved hvad de snakker om.
Kan så fortælle, at jeg har benyttet samme firma i over tre år uden et eneste nedbrud.
Den gamle server jeg skrottede hos dem, havde kørt med en oppe tid på 99,996 % hvilket er 6 bedste hos dem og der har ca. 100.000 kunder, det synes jeg nok er noget som taler for sig selv.