Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udveksle banner med Salgstavlen.dk nu med + 50.000 besøgende

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 23. May 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Salgstavlen.dk har rimeligt hurtigt fået mange nye besøgende og folk vender tilbage, således vi nu er over 50.000 unikke besøgende hver måned.



Vi vil dog gerne udvide trafikken endnu mere, og vil derfor gerne udveksle bannere med andre sider der genererer en pæn mængde trafik – så er du interesseret så tjek siden http://www.salgstavlen.dk/?vm=12248.
 


PS: Ønsker du ikke at udveksle banner kan du også blot kvit-og-frit oprette en annonce på siden, som flere og flere WEB shopper og virksomheder er begyndt på


De bedste hilsner



Thomas


Salgstavlen.dk


Opslagstavlen.gl


Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Ved godt, at det ikke er kritik, du efterspørger, men du kunne nok godt være interesseret i at se salgstavlen.dk med Firefox eller Opera (som omkring 10% af mine besøgende bruger). Det ser ikke så pænt ud.
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Har du set din side i Mozilla Firefox? designet bryder desværre sammen, bannerne ryger bag menuen og siden er stort set umulig at navigere. Det ville være en god ide at få kigget på det, og rettet det til så siden var tilgængelig i de mest populære browsere, det burde i hvert fald også hjælpe til at få de besøgende til at vende tilbage.

EDIT: Nå, jeg er for langsom kan jeg se ;)
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Sune - I''m too fast for you
Fra København
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 488
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad er det egentlig der gør at siden ikke ser ens ud i alle browsere..??
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Tjah - godt spørgsmål. Er man fræk vil man sige, at koden er lavet sjusket, men det skyldes i høj grad også at de forskellige browsere fortolker koden forskelligt (og ja - det er en pestilens, men som om, der er bedring på vej).

Udover at det ser skidt ud i Firefox og Opera, så gør det jo nok også i Safari og Camino (uden at have testet).

Tilmeldt 23. May 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, vi ved godt at siden ikke tager sig godt ud i firefox og andre browsere, og skriver derfor også på siden at den er optimeret til Explorer. Vores søsterside i Grønland har ca. 180.000 sidevisninger hver måned, og det sidste år er der kun kommet 3 henvendelser vedrørende browser problematikken. Ser man ind på chart.dk er firefox og andre browsere stadigvæk marginal browsere, da 95% stadigvæk bruger explorer.

 

Så det er stadigvæk lidt en afvejning af, hvornår man skal tilpasse sig til marginalbrowserne, og smide udviklingskroner i dette, fremfor at bruge pengene på markedsføring.

 

Så i skal have mange tak for jeres svar, men indtil videre bruger vi stadigvæk pengene på markedsføringen, velvidende at der måske tabes nogle kunder i nu og næ.

 

Thomas

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja - man er jo nødt til at prioritere.
Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ville nok prioritere en god html højere. Det er de færreste der vil takke nej til 5-10% flere besøgende og sidevisninger ud fra en så minimal indsats der kræves. Det er typisk en dags arbejde eller mindre hvis man ved hvad man gør.

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Sune - I''m too fast for you ;)

Åbenbart ;)

Hvad er det egentlig der gør at siden ikke ser ens ud i alle browsere..??

Browserne renderer koden på forskellige måder, og den samme kode kan derfor give helt forskellige resultater. Årsagen kan  bl.a. være at der ikke leves op til de standarder der findes, eller at der benyttes features som ikke er understøttet i alle browsere.

Så det er stadigvæk lidt en afvejning af,
hvornår man skal tilpasse sig til marginalbrowserne, og smide
udviklingskroner i dette, fremfor at bruge pengene på markedsføring.

Jeg synes det er en forkert holdning at have. 5% af lad os sige 50.000 er stadig 2.500 brugere man afviser og efterlader med et uprofessionelt indtryk - det er også 2.500 brugere som helt sikkert ikke vil anbefale din side til andre. 5% er stadig mange, specielt taget i betragtning af hvor lille en indsats der typisk skal til for at få en side kompatibel. De fleste sider jeg har med at gøre har en Firefox andel på 10-15%, og det går kun op - så kan du ligge Safari, Opera og andre procenter oven i.
Chancen for at der ligger annoncører blandt de 5% er der også (se blot her i debatten hvor hurtigt du fik kommentarer fra Firefox-brugere), og det ville da være ufatteligt træls at miste annoncører og efterlade dem med et uprofessionelt indtryk på den baggrund.

Nu du siger udviklingskroner lyder det som om du har fået udviklet siden ved et firma. Såfremt det er tilfældet mener jeg at det bør være en selvfølge at siden kan ses i andre browsere, og at du derfor bør kunne klage til dem og bede dem rette det uden beregning.
Side 1 ud af 3 (28 indlæg)