Hej, jeg er en selvstændig erhvervsdrivende som handler med smykker importeret fra udlandet. Jeg vil gerne sælge mit varelager som består af ca 7000 stykker smykker af blandet art (ikke guld eller sølv). Jeg har også billeder af hvert enkelt smykke i meget god kvalitet som kunden får med. Jeg har en webside med tilhørende smykker med cms system. Jeg vil gerne sælge systemet men vil dog gerne beholde selv domænenavnet. Selve systemet kan kunden købe som er meget brugevenlig og enkelt at lære...og bruge sit eget firmanavn eller et domænenavn efter eget ønske. Jeg går ud fra det kan lade sig gøre hvis kunden har et domænenavn. Så kan hele hjemmesiden flyttes over og små justeringer kan laves således mit firmanavn blir skiftet ud med hans/hendes firmanavn. Billeder og tekst på hjemmesiden kan nemt skiftes ud. Der er stor potentiale hvis man gerne vil gøre noget ud af sin webbutik og markedsføre det. Hvis nogen har interesse i at eje en mindre webbutik med varelager så må vedkommende gerne kontakte mig på mailen : A_dinnomansland@yahoo.com for yderligere information. mvh SilverDreams
|
salg af webbutik samt mindre varelager
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)