Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sponsor søges til nyt tiltag i basketverden

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Nov 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor ikk’?

Har du nogensinde interesseret dig for basketball? Eller har du på nogen måde overvejet at finde ud af noget mere omkring sporten?

Så er holdet bag basketnews.dk, dem der kan hjælpe dig, både ved at skabe interesse og ved at opbygge interesse. Vi stiller derfor dig spørgsmålet. Hvorfor ikke støtte basketnews.dk?

Siden basketnews.dk har som mål at dække alle nyheder og kampe fra den danske Canal Digital Liga. Vi ønsker at skabe interesse for sporten. Men, vi kan ikke klare det hele alene. Der er lige pt. 2 skribenter på siden, hvilket ikke er nok til at føre et sådant projekt. Desuden er det svært at få økonomien til at hænge sammen, da hele projektet er udført som fritids arbejde, af alle omkring siden.

Vi håber derfor at hvis du har en lille skribent i maven, at du så vil kontakte os, og måske komme til at være med til at åbne op for basketball i Danmark. Desuden appellerer vi til alle firmaer mm. der kunne have mulighed for at støtte vores projekt økonomisk.

Vi ønsker ikke at trænge os på nogle stedet. Men nogen gange er det nødvendigt at få hjælp udefra. Derfor håber vi du er villig til at støtte!

Ud over vores projekt med hjemmesiden, basketnews.dk, har vi gang i endnu et projekt, hvilket er at vi hver måned, vil udgive et blad eller magasin, med titlen basketnews. I dette magasin vil man kunne finde baggrunds artikler, dvs. historier om spillet, regler, anekdoter mm. Desuden vil magasinet hver måned indeholde et interview med en spiller fra Canal Digital Ligaen

Udarbejdelsen af et sådant blad, har sine omkostninger, og igen beder vi dig om hjælp! Vi kan ikke klare det alene, og ønsker virkelig hjælp. Vi vil påpege at vi ikke ønsker personlig benefit. Men at alle midler der bliver stillet til rådighed, vil blive brugt på et af disse to projekter.

Som sagt håber vi virkelig på at du vil hjælpe!

De bedste hilsner,

Simon Ravn og Claus Rasmussen,

På vegne af basketnews.dk

 

Kontakt via mail: simonravn@basketnews.dk eller  claus@basketnews.fk

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 06:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tilykke med en god ide, men hvis dette skal lykkedes, bør  tage kontakt til jeres udbyder, kan fortælle at der er væsentlige forbindelsesproblemer med siden, har nu ventet i ca. 2 minutter på at se siden uden resultat.

Et hurtigt opslag viser, at du deler serveren med lidt over 100 andre kunder :

http://dom.ter.dk/?ip=193.221.124.14

Du bør nok stille nogle spørgsmål til den som hoster siden og giver det intet fornuftigt, ville jeg finde mig en anden udbyder.

I de 10 minutter jeg har siddet og forsøgt at connecte, har det intet resultat givet.

Og da du ledte efter sponsorer, vil jeg godt tilbyde jer at sponsorere webhotellet :-)

Held og lykke til med projektet

mvh

Mogens Jørgensen

Easy Webhost

http://www.easywebhost.dk/

 

 

Tilmeldt 26. Nov 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

ja de har vist list problemer med at vise siden lige nu , ligner dem nu ikke . Men jeg har ikke lagt mærke til det da jeg jo sidder på en side bagved og ingen problemmer har http://basketnews.dk.cms1.cmssite.dk/ der kan du følge siden fra start til slut

 

Hilsen

Claus

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)